Come On! або 5 феноменальних видань "Книжкового Арсеналу"

20 мая 2019, 12:52

/ Фото: Pixabay

В одних книжках цього огляду нас наснажують Новим Просвітництвом, в других радять повірити в себе, в третіх взагалі виявляється, що хто не скаче, той банкрот. Словом, шукайте усе це на "Книжковому Арсеналі", який незабаром відкриється, і буде вам невимовне, велике, феноменальне щастя!

Ернст Ульріх фон Вайцзекер, Андерс Війкман. Come On! – К.: Саміт-книга, 2019

Реклама

Ця феноменальна книжка про капіталізм, недалекоглядність, населення і руйнування планети, будучи видана за підтримки Української асоціації Римського Клубу і її голови Віктора Галасюка – по суті, маніфест реалізму. Вихід з лабіринту "порожнього світу", де ресурси сприймалися майже як безмежні в якому ми жили ще не так давно, до "повного світу", де ми опинилися сьогодні. І саме сьогодні, як вважають автори, потрібна якісно нова парадигма, яку називають "новим Просвітництвом". "Нове Просвітництво, "Просвітництво 2.0", навряд чи буде зосереджене лише на Європі, – уточнюють автори. – Воно має увібрати видатні традиції інших цивілізацій. Ідеологія балансу між людиною і природою; між довгостроковими наслідками і тактичними завданнями; між швидкістю і стабільністю; між особистим та суспільним; між релігією та державою; між справедливою винагородою та соціальною рівністю; між ринковими силами та законом. Таким чином, двійко поважних авторів та ще понад 30 співавторів поєднують у своєму баченні майбутнього економіку, політику, екологію та навіть філософію і психологію, протиставляючи новий антропоцентризм віджилому ринковому фундаменталізму. Адже світ, в якому домінує людина, все ще може мати процвітаюче майбутнє для всіх. Для цього необхідно припинити деградацію нашої планети, і саме у зв’язку із цим книга запрошує читачів та учасників дискусії долучатися до одного з численних можливих шляхів створення сталого світового суспільства.

Майкл Міхалко. 21 спосіб мислити креативно. – Х.: Клуб Сімейного Дозвілля, 2019

Реклама

З цієї книжки можна дізнатися про унікальні техніки і вправи, що розвивають розумові здібності, а також знайти безліч цікавих завдань, ігор і головоломок на нестандартне мислення. Приклади творчих проривів з історії, які змінили наш світ, надихнуть на практичне застосування цих методів і допоможуть активізувати творче "я".

По суті, це портативний тренажер із вигадок, нестандартних підходів і нетипових вирішень типових питань. Сотні трюків, підказок, історій геніїв, головоломок, вправ та мозкових штурмів. Як невдачу можна перетворити на успіх? Як негативне можна перетворити на протилежне? Чим можна змінити графік? Чи можна змінити обслуговування? Чи спрацюють протилежності? Чи можна перемінити процес? "Коли подивитися на лінію поведінки таких геніїв креативності, як Леонардо да Вінчі, Томас Едісон, Альберт Ейнштейн, Пабло Пікассо тощо, – зауважує автор. – то виявиться, що так само, як у випадку з патерном дерев, форма і зміст їхньої поведінки нерозривно пов’язані між собою й не можуть бути відокремлені одне від одного. Творчі люди радісні та позитивні. Вони дивляться на те, "що є" і що "може бути", а не на те, "чого нема" й "чого не може бути". Замість відкидати можливості творчі люди використовують усі можливості — реальні й уявні. Вони вибирають тлумачення з власного світу, а не покладаються на інтерпретації інших людей. І найважливіше: творчі люди — креативні, тому що вважають себе креативними!

Реклама

Джек Траут, Стів Рівкін. Диференціюйся або помри. – Х.: Фабула, 2019

Це одна з основних книг всесвітньо визнаного короля позиціонування Джека Траута, справжня бомба, яка потрясла не тільки підвалини маркетингової теорії, але й практики бізнесу. Джек Траут і його співавтор Стів Рівкін у дивовижний спосіб демонструють, що диференціювання є наріжним каменем успішного маркетингу, пропонують розумні рішення з виживанню в умовах шаленої конкуренції, дають своєчасні і авторитетні рекомендації, відповідно до яких завтра будуть будуватися стратегії маркетингу. Автори детально розбирають різноманітні стратегії диференціювання, показують "закулісну роботу", що стоїть за багатьма успіхами (і невдачами) в світовому маркетингу. Цікаво, що приклади наведені з різних галузей життя – від торгівлі до приватного життя. "Якщо ви ігноруєте свою унікальність і намагаєтеся бути всім для всіх, то швидко зруйнуєте те, що робить вас відмітними, – мовиться в одному з прикладів. – Розгляньмо компанію Chevrolet. Колись Chevrolet займала переважну частку на ринку сімейних автомобілів, однак потім вона спробувала додати до своєї ідентичності такі якості, як-от "дорогий", "спортивний", "маленький" і "вантажівка". "Відмінність" компанії розпорошилася, як і її бізнес.

Річард Флорида. Криза урбанізму. Чому міста роблять нас нещасними. – К.: Наш Формат, 2019

Ця книга про те, як сучасні міста колонізували заможні й успішні люди, залишивши далеко позаду жителів сіл і містечок. Хаби, коворкінги і хайтек-інновації поглинули парки, магазини та кав’ярні. Розбудова міст і міських районів призвела до нестримного збільшення орендних плат і концентрації багатства. У цій книжці економіст і соціолог Річард Флорида розглядає кризу, що спричинила нинішній тип урбанізації. "Сьогодні, як ніколи раніше, – пише він, – завдяки силам кластеризації найбільш важливі й найбільш інноваційні галузі промисловості та найталановитіші, найамбітніші, найзаможніші люди концентруються у дрібці провідних суперзіркових міст з інтелектуальними і технологічними хабами. Ця невелика елітарна група перемагає у гонитві тоді як більшість міст, якщо не всі, боряться, завмирають 

Роланд Смарт. Agile-маркетинг. Перетворення досвіду клієнтів на вашу конкурентну перевагу. – Х.: Клуб Сімейного Дозвілля, 2019

Не кожен бізнес сьогодні встигає за клієнтами. І якщо традиційний маркетинг перестає швидко задовольняти клієнтським запитам, то agile-маркетингу це якраз вдається. Книг про Agile-маркетингу, як відомо, написано зовсім мало. Натомість ця – повноцінне керівництво з гнучкого маркетингу. Автор книги. Роланд Смарт, – досвідчений маркетолог, кілька років займає керівні посади. Він пояснює, для чого взагалі потрібні нові підходи, як їх використовувати разом з традиційними і як змінюється ставлення між споживачем і компанією. "Річ у тім, – пояснює автор, – що старий метод намагався передбачити характеристики кінцевого продукту, а новий підхід адаптує продукт або напрям сервісу до результатів зворотного зв’язку з клієнтом". Таким чином, Agile — це потреба, бо тільки така методика допомагає продов¬жити інновації. Книга буде корисна не тільки маркетологам, але і керівникам, бізнесменам і менеджерам з розвитку. "Сучасний маркетинг — це насамперед конкуренція на основі досвіду клієнта, – нагадують  Смарт. – Для ефективної роботи потрібні нові практики й платформи; у книжці я описую дорожню карту модернізації маркетингу".