Петиції до київської влади: новий сайт, нові можливості

29 мая 2018, 16:54

Наприкінці квітня запрацював оновлений сервіс петицій до київської міської влади: http://petition.kievcity.gov.ua/

Реєстрація на сайті відбувається через Єдиний обліковий запис – так званий "особистий кабінет киянина". Тобто, всі муніципальні сервіси (1551, черга у дитсадок, "Мої петиції" та ін.) тепер доступні в одному електронному кабінеті. Це дуже зручно.

Реклама

Основне нововведення – новий підхід у боротьбі з "накруткою" голосів. З однієї IP-адреси петицію може підтримати фіксована кількість користувачів. Все що понад – система блокує, вимагаючи використати надійні методи верифікації: електронний цифровий підпис, BankID чи Картку киянина.

Раніше були випадки, коли з одного IP голосували до 100 користувачів. Слабо віриться, що десь є такі офіси з однією IP-адресою на сотні робітників, а вся команда голосувала за одну й ту саму петицію. Звичайно, не існує ідеальних методів боротьби з "накруткою". При бажанні можна буде обійти і наше нововведення. Але, принаймні, це буде не так просто.

Також з’явилася можливість зміни електронної адреси, номеру телефону та прив’язки до акаунтів соціальних мереж. Це буде корисно тим користувачам, які колись зареєструвалися на порталі з використанням російських поштових клієнтів і зараз не можуть проголосувати через заборону їх використання.

Реклама

Пошук та навігація

На сайті з’явилася можливість пошуку та сортування електронних петицій за реєстраційним номером, датою створення, алфавітним покажчиком прізвища автора петиції та станом розгляду. Це допоможе легко знайти петиції, які користувач бажає підтримати, або, в разі виявлення відсутності таких – створити власну.

Змінився і тематичний поділ е-звернень, бо раніше при поданні значна їх частина потрапляла у категорію "інші". Статистика від цього страждала. Як показує практика, найбільш популярними є петиції, які стосуються транспорту, благоустрою та довкілля, ЖКГ, містобудування та перейменування. Напрямків стало більше.

Реклама

Часто буває, що у одній петиції зачіпаються, наприклад, як інфраструктурні питання, так і сфери ЖКГ. Тому на новому порталі можна подавати звернення одночасно за трьома напрямками, а не за одним, як було раніше. Користь нововведення можна оцінити під час пошуку на сайті.

Коментування

Тепер автор може залишати коментарі під своєю петицією, а адміністратор – надавати офіційні відповіді на них. Раніше додавати файли та коментарі до петиції міг тільки модератор.

Також в оновленому сервісі передбачено інформування громадян про хід розгляду петицій: існує як автоматична підписка про хід їх розгляду, так і індивідуальна – про відстеження окремих станів проходження е-звернень. До цього по кожній події автоматичної розсилки не було.

Сайт електронних петицій оновлюватиметься і надалі. Наразі ми працюємо над переліком технічних завдань для подальшої модернізації сервісу. Долучитися може кожен. Свої ідеї та пропозиції щодо покращення роботи сайту е-петицій надсилайте на пошту: support.petition@kyivcity.gov.ua.