Топ-5 зручних сервісів YASNO для передачі показань лічильника та оплати за електроенергію

20 серпня 2021, 09:30
Вирішити основні питання з постачання електроенергії можна у будь-який час, лише за кілька хвилин і не виходячи із дому

Постачальник електроенергії, газу та енергоефективних рішень YASNO постійно вдосконалює дистанційні сервіси для мешканців столиці та впроваджує нові функції. Вирішити основні питання з електропостачання клієнти можуть за декілька хвилин, не виходячи з дому. Пропонуємо топ-5 зручних сервісів для передачі показань електролічильника та оплати рахунків за світло.

Кияни можуть обирати, яким найзручнішим для себе дистанційним сервісом користуватися, щоб швидко та зручно вирішувати питання з електропостачання:

  1. Особистий кабінет на сайті YASNO. Цей сервіс користується найбільшою популярністю серед клієнтів, оскільки там можна не лише передавати показання та сплачувати за світло без комісії, а й повністю контролювати стан особового рахунку. Остаточний рахунок з’являється після 5 числа.
  2. Мобільний додаток YASNO. Достатньо лише натиснути кнопку "Внесення показань", заповнити поля та зберегти дані. У додатку можна також оплатити спожиту електроенергію без комісії, а рахунок надіслати на електронну пошту або у Viber, Telegram чи WhatsApp.
  3. Чат-бот у Viber. Приєднатися до нього можна за посиланням, або відсканувати QR-код на сайті YASNO, або через пошук Viber знайти YASNO-online у розділі "Цікаве" у нижньому меню. Передавати показання або вносити платежі без комісії можна за трьома особовими рахунками, щоб допомагати своїм рідним або сусідам.
  4. Форма швидкої передачі показань на сайті YASNO. Щоб повідомити дані, не потрібно реєструватися в Особистому кабінеті, достатньо вказати населений пункт, особовий рахунок, показання і контактний номер телефону.
  5. Дзвінок до контакт-центру. Оператори фіксують показання електролічильника за телефоном (044/067/066/093) 277-18-18 щодня з 08:00 до 20:00.

Крім перерахованих сервісів сплачувати рахунки можна через інтернет-банкінги, інші сервіси онлайн-платежів або офлайн у банківських відділеннях та на пошті. Однак ці операції потребують від клієнта переплат за банківську комісію або додаткового часу на відвідування банку.

Постачальник YASNO нагадує, що повідомляти показання лічильника слід з 1 по 3 число місяця, наступного за розрахунковим, а сплачувати за спожиту електроенергію – до 20 числа.

"YASNO враховує всі потреби клієнтів і оновлює дистанційні канали обслуговування задля зручності споживачів. Передати показання лічильника та сплатити за електроенергію – не важче, ніж увімкнути світло у кімнаті. Всі сервіси мають простий та зрозумілий дизайн, доступні 24/7, а необхідні операції можна зробити за декілька хвилин. За допомогою онлайн-сервісів можна вирішити більшість питань з постачання електроенергії та газу, а також замовити додаткові товари та послуги", – розповів директор YASNO в Києві Віктор Мельников.