Як почати все з нуля, або З якого боку підійти до нової роботи

11 січня 2016, 07:53

На певному етапі життя багато можуть відчувати небажання прокидатися вранці і йти на роботу. Іноді позначається втома , що накопичилися завдання, в такому випадку це проходить і , з часом, ми згадуємо , чому любимо свою справу. Але коли мотивація так і не з'являється , варто задуматися , може , ви ще не знайшли "свою" роботу?

Крок перший:  провести дослідження, зрозуміти, наскільки ваші гіпотези майбутньої сфері роботи відповідають дійсності. Зберіть якомога більше інформації про бажану професію , галузь чи новий способ заробітку. Можна знайти в інтернеті платформи , де спілкуються люди, які вже "у справі" , пошукати форуми, сайти, на яких обговорюються вакансії і компанії в галузі, щоб зрозуміти , що вам насправді потрібно . Також пошукайте в своєму ближньому або далекому оточенні людей , які вже працюють у цій сфері , покличте їх на каву і дізнайтеся, наскільки близькі ваші уявлення до реальності.

Реклама

Крок  другий: спробувати себе в новій галузі. Завжди можна заглянути в "закулісся " професії в безкоштовних проектах і, таким чином , без особливих втрат спробувати себе в цій сфері. Це може бути недержавний або волонтерський проект , де ви зможете потренуватися виконувати ті завдання , за які потім будете отримувати гроші. Для початку спробуйте поєднувати цю справу з поточною роботою : не кидатися з головою в нове життя, а приступити до реалізації плану невеликими порціями. Наприклад, якщо ви запланували звільнитися з офісної роботи і почати пекти пироги, то спробуйте спекти спочатку кілька пирогів і провести дегустацію (бажано не серед родичів і близьких), щоб зрозуміти , чи готові люди платити за вашу працю гроші.

Крок  третій: провести аудит своїх власних здібностей і навичок , щоб зрозуміти , наскільки зараз вони відповідають вашому новій справі . Якщо ви хочете почати свій бізнес , але у вас немає такого досвіду і ви ніколи раніше не займалися бухгалтерією, розберіться , як це буде працювати. Знайдіть будь-якого бізнесмена, який займається схожою справою, і дізнайтеся, які в цій сфері є проблеми і завдання. Раптом є якісь аспекти, якими ви не готові займатися відразу або зовсім . Точно так само, якщо ви хочете розвивати кар'єру в рамках компанії, де ви вже працюєте , то дізнайтеся, які навички є у людей, які на рівень , два або три вище вас . А потім подумайте , як ви можете розвинути ці навички (наприклад, через академічну освіту або короткострокові курси ) .

Крок  четвертийзібравши необхідну інформацію, побудувати план подальших дій. Планування допомагає побачити свої завдання і визначити терміни . Мета проекту " Твій особистий Upgrade ", в якому я беру участь як тренер, – допомогти учасникам сформувати мету і мотивувати в її досягненні . Моє завдання як ментора полягає в правильній постановці завдання і складанні плана действий. Так , Карина Поліщук, учасниця проекту в напрямку "Кар'єра" , була економістом, але прийшла до ідеї створення фітнес- студії для мам і малюків . Вже на першій зустрічі ми визначили і сформулювали її мету (запуск проекту / бізнесу, пов'язаного з фітнесом) , провели аудит навичок і здібностей , намалювали карту необхідних якостей і вмінь, визначили зони росту , склали план дій , зустрічей, дзвінків і досліджень на найближчий тиждень . Це якраз те , з чого потрібно починати.

Реклама

 Детальніше про проект " Твій особистий Upgrade " ви можете прочитати на сайті yourupgrade.com.ua.