Харків'янка змінює образи для кар'єрного зростання і вчить звільняти гардероб від невідповідних речей

22 грудня 2015, 06:38
"Друг" для розумного шопінгу

Фото: соцмережі

Реклама

Харків'янка Катерина Переверзєва не побоялася залишити офісну роботу заради улюбленої справи – стати стилістом і імідж-консультантом, – хоча ще п'ять років тому її професія в нашому місті вважалася дивиною. Зараз послуги дівчата затребувані не тільки моделями і політиками, але і звичайними харків'янами, яким вона допомагає перевтілюватися до невпізнання, а разом з цим міняти своє життя.

Як розповіла "Сегодня" 29-річна Катерина, ще в дитинстві батьки прищепили їй хороший смак, і часто родичі брали її з собою в магазини як помічницю у виборі одягу.

"Я отримала дві освіти, інженерне й економічне, але завжди цікавилася світом моди і стилю, супроводжувала подруг на шопінгу. До пори до часу я не знала, що це заняття може бути професією", – поділилася Катя.

Реклама

Одного разу дівчина побачила рекламу про набір учнів в академію іміджу, де і вирішила пройти піврічне навчання. На цьому харків'янка не зупинилася, продовжуючи відвідувати різні семінари, курси по іміджу, а п'ять років тому все ж ризикнула залишити роботу адміністратора в крупній компанії і застосувати нові знання на практиці.

"Я відразу почала працювати стилістом на себе, але в той час в Харкові багато хто не знали про мою професію, доводилося пояснювати, навіщо вона потрібна", – згадує Катерина.

Зараз до її послуг вдаються люди абсолютно різного достатку і професій: політики, бізнесмени, творчі діячі, менеджери, співробітники IT-компаній та наукових установ.

Реклама

Перед тим як відправитися з клієнтами на шопінг, Катерина вивчає особливості їх фігури і проводить колірний аналіз. Для цього вона використовує майже сотню хусток-тестерів, які прикладає у особи при денному освітленні.

"Цей метод дуже наочний і допомагає легко підібрати відповідні характеристики кольору. Насправді немає квітів, які підходять або не підходять певній людині. Всі кольори йдуть всім. Але важливо, щоб кольори були правильних характеристик. Наприклад, червоний, може бути теплим, холодним, світлим, яскравим або приглушеним. Знаючи заздалегідь свої характеристики, людина в магазині не витрачає час на ті речі, які їй не підійдуть", – пояснила Катерина.

Надаючи послугу розбору гардероба, вона допомагає людям звільнити шафу від невідповідних речей, вчить створювати стильні комплекти з мінімуму одягу.

Також Катерина проводить майстер-класи на теми "сам собі стиліст", навчає працівників магазинів одягу правильній роботі з покупцями, створює образи для фотосесій і модних показів. У планах харків'янки – надавати послуги виїзного шопінгу за кордоном.

"Сегодня" запрошує харків'ян поділитися своїми історіями успіху. Якщо ви молоді, не побоялися ризикнути і реалізувати свої ідеї в успішний проект, розкажіть про це на сторінках нашої газети. Надсилайте лист на kharkov@segodnya.ua, в якому вкажіть П. І. Б., сферу діяльності та контактний телефон.