Символ для Дніпра: місту обирають новий логотип

13 липня 2017, 06:14
Дизайнери асоціюють місто з річкою та ракетною промисловістю, і вважають серцем країни

У фіналі конкурсу виявилося три проекти від місцевих дизайнерів, за які дніпряни зможуть голосувати онлайн до 18 липня. Фото: прес-служба мерії

У Дніпрі обирають новий логотип, який стане пізнаваним символом міста. Нагадаємо, про намір створити бренд чиновники оголосили ще на початку червня. Тоді ж провели перший етап конкурсу, в рамках якого бажаючі могли представити своє бачення майбутнього символу міста.

"Метою цього починання є створення і визначення концептуальної ідеї і логотипу міста Дніпра, які будуть спрямовані на формування корпоративної культури міста, його позитивного іміджу в Україні та за кордоном, – розповіли в КП "Агентство розвитку Дніпра", яке є організатором конкурсу. – Також він буде використовуватися в інформаційно-рекламних заходах, націлених на просування культурного, економічного, наукового і соціального потенціалу міста".

Реклама

Ініціатива викликала чималий ажіотаж серед місцевих дизайнерів, які за три тижні прислали близько півсотні пропозицій, з яких організатори відібрали трьох фіналістів.

Так, одним з них стала напис Dnipro на англійській мові, де останню букву замінило серце. "Географічно Дніпро знаходиться в самому серці нашої країни, – розповідає про ідею логотипу творець Микита Агеенко. – А яка у поєднаному написи посил I love допоможе жителям і гостям Дніпра сформувати позитивне ставлення до міста. Іншими словами – ми підсилюємо здатність бренду до саморозповсюдження".

Реклама

Інші ж фіналісти вважають, що символом міста має стати щось, що відноситься до його унікальних особливостей. Так, логотип, створений дизайнерами Євгенією Олійник і Іларіоном Карнаухом, зовнішнім виглядом нагадує стилізовану ракету. Втім, за словами розробників, це не єдиний закладений в ньому сенс. "В основі логотипу лежить знак "місце розташування", що символізує, що місто – важлива і невід'ємна частина України. Крім того, форма знака нагадує рельєф пагорбів, на яких лежить Дніпро, а також обриси скіфських баб, що підкреслює сакральний зв'язок жителів сучасного мегаполісу з історією наших предків, – зазначає Олійник. – Також візуально знак схожий на ракету, а це відразу дає зрозуміти, що місто тісно пов'язане з космічними технологіями".

Реклама

А ось автор третього проекту-фіналіста Сергій Білий впевнений, що найкращим символом міста Дніпро стане однойменна річка. Створений ним логотип виглядає як щит, над яким майорить хвиля, що, крім іншого, є відсиланням до гербу міста, на якому також присутня щит. "Це найкращий логотип, адже він – простий і запам'ятовується. Я вибрав найсильнішу, найбільш символічну деталь – річку, адже могутніше в асоціативному ряду для нашого міста нічого немає, – впевнений Білий. – А ракета не такий вже і символ міста, ось років 50 назад це було б дуже сильно".

Тепер організаторам конкурсу належить винести своє рішення, оцінивши запропоновані логотипи по ряду критеріїв. Але вирішальне слово у виборі майбутнього символу міста залишиться за дніпрянами.

"Відкрите онлайн-голосування за найкращий логотип стартувало у вівторок на нашому офіційному сайті – dda.dp.ua, і триватиме рівно десять днів, – розповів керівник напрямку брендингу "Агентства розвитку Дніпра" Ярослав Ярошенко. – Кожна з робіт отримає експертну оцінку членів оргкомітету за сімома різними критеріями – від 1 до 10 балів за кожен. Але ключове значення матимуть підсумки голосування громадськості, за якими роботи отримають ще до 30 балів".

Відзначимо, що остаточно визначити переможця і представити новий логотип міста чиновники планують до 24 липня.