Політолог про ситуацію навколо Одеського аеропорту: "З ним Ігор Коломойський стане монополістом"

17 березня 2015, 15:45
На підприємстві запевнили, що проблем з податківцями та виплатами до бюджету немає

"Міжнародний Аеропорт "Одеса" звинуватили в ухилянні від сплати податків. Фото: odessanews.biz

В Одесі знову загострилася ситуація навколо міжнародного аеропорту. На думку політолога Вадима Карасьова, аеропорт потрібен дніпропетровському губернатору, "приватівцю" Ігорю Коломойському. "Він зараз бере на реконструкцію всі термінали, аеропорти, не виключено, що з одеським буде також, адже з ним Ігор Коломойський стане монополістом. Адже бувають скандали, коли авіакомпанії не платять аеропорту, а коли в тебе є і компанії та аеропорти – виходить взаємозалік, це буде дуже зручно. До того ж, Одеса – це торговий і туристичний центр, а Коломойський зараз розширює перспективні зв'язки", – говорить Карасьов.

Нагадаємо, активісти громадської організації "Аеропорт наш" заявили, що ТОВ "Міжнародний Аеропорт "Одеса" ухиляється від сплати податків. "На вимогу громадськості Державна фіскальна служба розпочала комплексну перевірку ТОВ "Міжнародний Аеропорт Одеса" по інформації про ухилення від сплати податків і справи по присвоєнню 8 мільйонів гривень на електротехнічні послуги. Державна фіскальна служба вже давно намагалася знайти істину у цій справі, проте проведення повної перевірки кожного разу затримували за ряд стримуючих факторів", – поділився інформацією активіст ініціативи "Аеропорт наш" Всеволод Гончаревскій.

Реклама

При цьому, на підприємстві нас запевнили, що проблем з податківцями та виплатами до бюджету у них немає. Більше того, до приходу інвестора надходження в казну від аеропорту були набагато менше. "Під управлінням приватного інвестора, відрахування до міського бюджету ТОВ "Міжнародний аеропорт "Одеса" збільшилися в 4,4 рази. Так, в 2013 році загальні відрахування МАО склали 32,4 млн грн порівняно з 7,3 млн грн в 2010 році", – розповів "Сегодня" директор підприємства Віталій Портянко. І додав, що фінансові показники з приходом приватних інвесторів на підприємство в 2012 році теж збільшилися. "З 2011 року спостерігається стійке зростання доходів (з 182,8 до 257,8 млн грн в 2013 році) і прибутку (з 20,5 до 47,6 млн грн у 2013 році) аеропорту. Для прикладу, в 2009-му під керуванням міста дохід підприємства склав всього 117,7 млн грн", – повідомив Портянко.

У прес-службі підприємства також повідомили, що жодних проблем з органами у них немає. "На цей момент ні у податкової служби, ні у правоохоронних органів немає ніяких претензій до ТОВ "Міжнародний аеропорт "Одеса". Будь-які твердження зворотного є свідомо неправдивими", – повідомила прес-секретар аеропорту Марія Попович.

При цьому, наші джерела в аеропорту зізнаються, що дії громадських діячів щодо аеропорту більше схожі на рейдерське захоплення. А експерти застерігають, мовляв, якщо зараз довести неправомірність приватизації аеропорту в 2012-м, то його віддадуть місту, яке не в змозі утримувати таке велике підприємство, добудовувати термінальний комплекс і злітну смугу. У підсумку – аеропорт просто може поплисти в Дурга, приватні руки.