Бізнес-ідеї молоді Харкова

30 травня 2014, 09:15
Студенти і школярі чекають втілення своїх бізнес-проектів у соціальній сфері та IT

Молодь ділилася ідеями. Фото: poznaysebia.com

У Харківському національному економічному університеті пройшов форум ідей First capital ("Перша столиця"), де молодим підприємцям допомагали знайти контакти інвесторів і давали корисні поради для розвитку своїх бізнес-задумок. Проекти у двох напрямках – соціально-економічному та IT-стартапи (див. інфографіку) – представили команди початківців бізнесменів, студенти і навіть школярі.

Четвертокурсниці ХНЕУ запропонували створити в місті IT-центр "Коліщатка" для людей, що пересуваються в інвалідних кріслах. В рамках проекту їх спочатку навчать основам веб- розробок , а після відкриють офіс на першому поверсі і трудостроят . Доставляти співробітників на роботу і по домівках буде спеціальний автобус, який в інший час задіють як громадський транспорт для людей з інвалідністю. Ще один соцпроект – комп'ютерна програма "+2 Діти Дощу", покликана швидше адаптувати в суспільстві дітей з аутизмом. Вона складається з декількох модулів, включає фізичну і оральну імітацію за допомогою 3D – персонажа, анімаційні відео з елементарними правилами поведінки в побуті та суспільстві і розвиваючі міні-ігри. Використовувати програму зможуть у спеціальних центрах і вдома. Динаміку стану дитини фахівець зможе фіксувати за допомогою діаграм результативності виконання завдань. За словами розробників, зараз програма вже тестується в одному з реабілітаційних центрів міста.

Реклама

П'ятикурсник ХНЕУ Олександр Книга розробив систему навігації для аеропортів. "У будівлі встановлюються інформаційно-навігаційні кіоски з екранами, які дозволять користувачем знайти потрібний об'єкт: посадочне місце на рейсі, місця, де можна поїсти і відпочити в його очікуванні, точку попередньої реєстрації. Також з його допомогою можна замовити таксі, дізнатися прогноз погоди, викликати медиків, митників або міліцію. Такі системи я бачив у торгових центрах Києва та Парижа. На реалізацію проекту знадобиться $ 62 000", – розповів Олександр, який пару років тому розробив систему навігації для свого вузу .

У клубі молодих підприємців "Трамплін" бізнесменам-початківцям радять відвідувати якомога більше різних форумів, на яких присутні інвестори, заявляти про себе і свої ідеї, не сидіти на місці. За словами координатора клубу Романа пульного, гроші інвестора важливі, але успішну справу можна створити і за допомогою мінімальних власних вкладень. У приклад наводить харківське рекламне агентство, яке креативний директор Макс Бурцев створив, маючи в кишені всього $ 100.