Чим незадоволені жителі Харкова

5 листопада 2015, 04:50
У Харкові розробили зручний онлайн-сервіс для звернень до міськради

Всі заявки автоматично переадресовуються співробітникам департаменту діловодства міськради. Фото: macdigger.ru

У харків'ян з'явилася можливість комунікувати з міською владою, не виходячи з дому. Для цього потрібно залишити своє звернення на інтерактивній карті, яку запустили фахівці КП "Міський інформаційний центр".

На сервісі, розміщеному за адресою cdr.citynet.kharkov.ua/webdocprof, можна ознайомитися з вже зареєстрованими зверненнями або скласти новий в електронному вигляді. Як пояснили розробники, система проста у використанні і дозволяє швидко знайти інформацію про заявку за номером або адресою. Користувач також може вибрати період відображення заявок на карті, статус або потрібну категорію: транспорт і зв'язок, соцзахист, охорону здоров'я, комунальне господарство та освіту. Щоб залишити звернення, достатньо лише вказати контактну інформацію і текст самого звернення.

Реклама

Всі заявки автоматично переадресовуються співробітникам департаменту діловодства міськради, які обробляють інформацію і вносять у систему електронного документообігу.

"Раніше громадяни з'ясовували, як розглядаються звернення і хто їх виконавець, за телефонами. Шлях подовжувався, а з картою стало орієнтуватися набагато простіше", – розповів "Сегодня" директор департаменту діловодства Олександр Хохлов.

Реклама

За його словами, всього за два дні роботи карти їм надійшло більше сотні звернень. "В основному вони стосуються ремонту житла, покрівель, доріг, благоустрою та озеленення територій. Після реєстрації звернення передаються керівництву міськради і направляються для вирішення у виконавчі органи", – пояснює Хохлов. Тим часом відправник може відстежувати в мережі інформацію про те, чи реагують чиновники на його скаргу.

В РЕЖИМІ ОНЛАЙН – "КОМУНАЛКА", ІДЕЇ ТА ЗЛОЧИНИ

Інтерактив з чиновниками і комунальниками в режимі онлайн можна налагодити і за допомогою інших сервісів. Приміром, заявки харків'ян щодо житлових проблем можна побачити і на мапі звернень у міську диспетчерську службу "1562", розміщену на офіційному сайті (1562.kharkov.ua). Клікнувши на маркер з певною адресою, відкривається вікно з інформацією про аварію, часом, коли диспетчер прийняв заявку, і звітом, чи усувають поломку комунальні служби. А ось залишити заявку прямо на карті не можна: щоб повідомити про аварію, потрібно зайти у відповідний розділ на сайті.

Реклама

Свої пропозиції, як покращити життя в Харкові, небайдужі мешканці можуть донести до чиновників, скориставшись додатком "Активний харків'янин" для мобільних телефонів з операційною системою Android. Завдяки цій програмі городяни вже представили безліч варіантів. Так, минулого місяця найактивніше харків'яни голосували за ідеї встановити на дитячих майданчиках знаки про заборону куріння, оновлювати дані про витрати шкіл та дитсадків і за створення громадського руху "Тверезі двори". Крім того, нещодавно у харків'ян з'явилася можливість викликати поліцейських на пригоду за допомогою інтерактивної карти police.kh.ua. Цей же сервіс відображає криміногенну обстановку в місті.