Дітище Путіна під загрозою: в мережі згадали крах Керченського моста в 1945 році

5 жовтня 2018, 14:44
78 років тому третину опор моста зніс лід, а зараз міст окупантів сам розпадається

Фото: соцмережі

Аварія на Кримському мосту, з якого впав в море залізничний проліт, нагадала користувачам мережі падіння першого моста через Керченську протоку в 1945 році, коли будівельники знехтували можливими природними загрозами. Про це написала в Twitter користувач RoksolanaToday & Крим.

"Як в 1945 році впав перший Керченський міст. 11 лютого по мосту з Криму на Кавказ проїхав поїзд, який особливо охоронявся, з Ялти після конференції, поверталася радянська делегація. А через тиждень крижані поля зруйнували перші опори моста. За три дні лід практично зніс 42 з 115 опор", – написала блогер.

Реклама

У коментарях користувачі мережі припустили, що новому мосту теж недовго залишилося.

"Все циклічно в цьому світі. Чекаємо. Недовго залишилося".  

Реклама

"Ще б пак. Міст через річку Стікс (в грецькій міфології ріка в царстві мертвих – ред.) "ризикнули" побудувати! Там перевізник на поромі, згідно з легендою, має бути".

"Забудьте про льодохід, бетонні опори такого розміру і глибини лід може тільки подряпати. А ось глибинні зрушення ґрунтів це реальна проблема. Міст вони, швидше за все, не зруйнують, але зроблять сильно дорогим в експлуатації через усунення деформацій".

  • Історія

У 1944 році німецькі війська вдалося вибити з Криму і вони після себе залишили цемент і балки для моста, а радянський уряд наказав терміново будувати міст, так як ще тривала війна. Через поспіх у реалізації проекту Кремль проігнорував застереження будівельників, що загроза дрейфуючих по протоці льодів може стати фактором ризику для мостових опор: Азовське море замерзає біля північного узбережжя, і в кінці зими ці крижані поля плином виносить у Чорне море. Але міст все ж побудували, а комісія з Москви визнала його стан задовільним. У лютому 1945 року через Керченську протоку почався льодохід з Азовського моря. У деяких місцях навантаження на опори моста досягала 270 т. І вже в середині лютого крижані поля зруйнували перші опори моста. За три дні лід практично стер 42 із 115 опор.

Реклама

Нагадаємо, раніше стало відомо про надзвичайну подію на Кримському мосту, де впав у море залізничний проліт . Інцидент стався на морській ділянці будівництва між Тузлинською косою і однойменним островом в процесі опускання прольоту на опори. В інформаційному центрі Кримського моста припустили, що це сталося в результаті технічної несправності однієї з домкратних систем. Пізніше ми публікували відео фрагмента Кримського моста, що впав у море.

Раніше в коментарі сайту "Сьогодні" екс-міністр туризму АРК Олександр Лієв повідомив, що в районі Кримського моста існує велика сейсмологічна загроза через рухомий ландшафт, тому 19-кілометрова споруда має низку ризиків і може бути небезпечною для людей і транспорту.

У 1944 році німецькі війська вдалося вибити з Криму і вони після себе залишили цемент і балки для моста, а радянський уряд наказав терміново будувати міст, так як ще тривала війна. Через поспіх у реалізації проекту Кремль проігнорував застереження будівельників, що загроза дрейфуючих по протоці льодів може стати фактором ризику для мостових опор: Азовське море замерзає біля північного узбережжя, і в кінці зими ці крижані поля плином виносить у Чорне море. Але міст все ж побудували, а комісія з Москви визнала його стан задовільним. У лютому 1945 року через Керченську протоку почався льодохід з Азовського моря. У деяких місцях навантаження на опори моста досягала 270 т. І вже в середині лютого крижані поля зруйнували перші опори моста. За три дні лід практично стер 42 із 115 опор.

Нагадаємо, раніше стало відомо про надзвичайну подію на Кримському мосту, де впав у море залізничний проліт . Інцидент стався на морській ділянці будівництва між Тузлинською косою і однойменним островом в процесі опускання прольоту на опори. В інформаційному центрі Кримського моста припустили, що це сталося в результаті технічної несправності однієї з домкратних систем. Пізніше ми публікували відео фрагмента Кримського моста, що впав у море.

Раніше в коментарі сайту "Сьогодні" екс-міністр туризму АРК Олександр Лієв повідомив, що в районі Кримського моста існує велика сейсмологічна загроза через рухомий ландшафт, тому 19-кілометрова споруда має низку ризиків і може бути небезпечною для людей і транспорту.