Дніпропетровських таксистів навчать ввічливості

19 вересня 2014, 16:21
Водіям пропонують пройти курси гостинності і видадуть "Азбуку таксиста"

У компаніях, які займаються перевезеннями, не проти ідеї. Фото: lenta-ua.net

У Дніпропетровську чиновники думають, як зробити поїздки пасажирів в таксі приємними. За словами начальника управління міжнародними зв'язками Дніпропетровської міськради Наталії Черешевої, з понеділка в місті стартує акція "Дружнє таксі". Взяти участь в ній може будь-яка служба таксі, в якій є не менше 40 авто.

"Водії таксі мають величезний вплив на формування думки про місто, від них залежать перші враження туристів про місто. Для таксистів, які будуть брати участь в акції, будуть організовані спеціальні курси гостинності, машини позначать спеціальним логотипом, видадуть "Азбуку таксиста" з правами і обов'язками водія, буде словник основних фраз на різних мовах і карта пам'яток", – розповідає чиновниця. Зараз у проекті беруть участь чотири міські служби.

Реклама

До слова, з ввічливістю в таксі в місті дійсно є проблеми. Так, пасажир і користувач економ-таксі Максим Шкондін розповідає, що таксист обізвав його жлобом за бажання забрати 2 грн здачі. "Я часто їжджу і користуючись недорогим таксі, мені набридло, що таксисти часто вирішують свої проблеми по телефону, сваряться з дружиною, лають дітей. А ще люблять повчати мене, навіть коли їх про це не просять. Але найбільше мені не подобається, що вони говорять, що вважають тариф за поїздку маленьким і їх робота не прибуткова", – обурюється молода людина.

На форумах можна знайти багато постів на тему ввічливості водіїв. Основні скарги: водії недодають здачу, чи не довозять кілька метрів до під'їзду, хамлять у відповідь на зауваження, курять, питають, як проїхати.

Втім, не всі водії в захваті від ідеї. "Я б не брав участь в такому конкурсі і не тому, що я хам, а тому, що я не дозволю пасажиру сісти мені на голову. У таксиста теж є права. І все, що він повинен, знати маршрут і довезти людину в безпеці. Я ввічливий з пасажирами, але якщо мені хамлять, відповідаю тим же", – каже водій міської служби Михайло Халябін. А от керівництво не проти такої ідеї. "Це підвищить довіру до служби таксі і приверне нових клієнтів", – коротко відповіли нам у дирекції служби таксі Дніпропетровська.