Єдина автостанція в Харкові: термінали будують, але грошей не вистачає

20 березня 2015, 08:06
Водії сподіваються, що їздити стане зручніше, але бояться, що через нову кінцеву люди будуть ходити пішки

<p>Біля ринку. Залишилося доробити проїжджу частину. Фото: А. Шульга</p>

Реклама

Незабаром у декількох міських та приміських маршруток Харкова, розосереджених в районі станції метро "Героїв праці", з'явиться єдина автостанція. По вулиці Академіка Павлова, 323-а будують нову будівлю і облаштовують територію, яка вже через два тижні перетвориться на кінцеву станцію. Як розповіли в міськдепартаменту транспорту, з території майбутньої автостанції першими почнуть відправлятися маршрути №№8, 28, 41, 48, 54, 108, 203, 212, 266 і 275. Але переведуть транспорт на нове місце поетапно: спочатку термінал стане кінцевою для міських, і лише потім – для приміських маршрутів.

Побувавши на місці майбутньої автостанції, "Сегодня" побачила, що будівельники вже уклали асфальт і нанесли розмітку. Крім того, робітники закінчують облаштовувати новий термінал і навіс, а біля автобусних платформ встановили вісім покажчиків з перерахуванням 19-ти маршрутів, звідки будуть від'їжджати автобуси. Подбали проектувальники й про проїжджу частину навколо терміналу. Зокрема, в найближчу неділю на виїзді з автостанції запрацює новий світлофор.

"У цьому місці були проблеми: автобуси не могли виїхати на дорогу і прийняти пасажирів. Тепер люди будуть сідати на відокремленій території поза проїзною частиною, а виїжджати на саму магістраль машини будуть через світлофор", – каже директор міського департаменту транспорту Сергій Дульфан.

Реклама

Думки водіїв щодо нової станції розділилися. Так, водій маршруту №54 Володимир нарікає: мовляв, від'їхати від нинішньої зупинки непросто, так як по вулиці Академіка Павлова вельми інтенсивний рух, а легковики не поспішають пропускати автобуси. Чоловік сподівається, що нова автостанція вирішить цю проблему. А ось водій маршруту №275 Олексій сумнівається в зручності нового терміналу.

На Салтівці. Робітники закінчують облаштовувати новий термінал і навіс. Фото: А. Шульга

Реклама

"Зараз зупинка для пасажирів, де зупиняється мій автобус, знаходиться прямо біля виходу з метро, – пояснює чоловік. – Маршрут дуже короткий, тому якщо пасажирам доведеться далеко йти до зупинки, багато з них просто відмовляться від поїздки і підуть пішки". На його думку, додаткові світлофори стануть причиною заторів. До слова, відкриття всього комплексу автостанції біля станції метро "Героїв праці" залежить від фінансування. Як пояснили в міськраді, якщо гроші виділять, закінчити всі роботи можна до осені.


Фінансове питання заважає запустити ще один термінал – в провулку Піскунівському, 4 в районі Центрального ринку. Будувати термінал почали ще влітку 2013-го, але досі в експлуатацію не ввели. В адміністрації Ленінського району нас запевнили: термінал готовий, але запускати його не можна, так як свою частину робіт ще не виконали дорожники.

"Ми розробили план з підготовки проїзної частини: спільно з ДАІ ми повинні зробити схему руху і відповідну розмітку, – говорить глава Ленінської райадміністрації Максим Мусєєв. – Крім того, проїжджу частину потрібно заасфальтувати, а для цього потрібно дочекатися виділення грошей". Втім, як запевнив чиновник, чекати залишилося недовго: автобуси почнуть відправлятися з нового терміналу вже на початку літа.

ДОРОГИ – НА РЕМОНТ

Незважаючи на непросту економічну ситуацію, в Харкові дотримуються плану з реконструкції доріг. У пріоритеті – ремонт Московського проспекту, а також вулиць Клочківська, Котлова і Жовтневої Революції. "Роботи почнуться через два-три тижні, як тільки дозволить погода і запрацює бітумний завод. Запас бітуму ще є, але він для аварійного ремонту", – говорить директор департаменту дорожнього господарства Олександр Чумаков.