Флешмоби в Дніпрі: гра "Таємний Санта" і кава незнайомцю

18 листопада 2016, 05:27
Дніпряни дарують подарунки незнайомим людям, пригощають кавою випадкових людей і обмінюються книгами

Напередодні Нового року в місті набирає обертів гра, яка носить назву «Таємний Санта». Фото: ampravda.ru

Серед дніпрян дедалі популярнішими стають соціальні флешмоби. Так, напередодні Нового року в місті набирає обертів гра, яка носить назву "Таємний Санта".

"Гра з'явилася в групі однієї з соцмереж. Її суть полягає в тому, що один ведучий записує всіх бажаючих, потім пише їх імена на папірцях, перемішує, витягує і записує по порядку поруч з прізвищами в блокноті, – розповідає мешканка ж/м Перемога Олена Гринько. – Так випадковим чином і вирішується, хто кого вітає. Це не обмін подарунками, кожен вітає якусь людину навмання, а той, у свою чергу, – іншу. Ім'я ведучий не висилає, тільки адресу, за якою треба принести подарунок".

Реклама

За словами дівчини, подарунки в такій грі повинні бути приблизно рівнозначними, щоб нікому не було образливо, тому учасники флешмобу домовилися про суму презенту, яка не повинна перевищувати 150 грн, також це може бути щось зроблене своїми руками. У певний день і час подарунок потрібно покласти учаснику під двері.

Популярний серед дніпрян і ще один флешмоб, пов'язаний з новорічними привітаннями. Суть його в тому, що учасники отримують повідомлення від організаторів з поштовою адресою дитини, яку треба привітати. Після того, як людина висилає подарунок, вона повинна далі поширювати повідомлення флешмобу, але вже із зазначенням адреси того, хто йому його надіслав. Чим більше людей підхоплять естафету, тим більше подарунків отримає кожен малюк. "Мені вже прийшло кілька посилок з позначкою "не відкривати до Нового року". Це невеликі подарунки, але отримувати їх від незнайомих людей подвійно приємно", – розповідає Дніпрянка Вероніка Косенко.

Добрі акції запускають і місцеві заклади. Так, деякі кав'ярні підхопили традиційну європейську моду на "підвішену каву". "Ми вже третій рік дотримуємося цієї традиції в період зимових холодів, – розповідає співробітник кав'ярні в центрі міста Максим Яковенчук. – Сенс в тому, що відвідувач платить за чашку кави, яку ми потім віддаємо випадковій людині на вулиці. Коли минулої зими в сильні морози у нас залишали до 30 чашок кави за день, я зрозумів, що у нас все-таки дуже багато людей, які думають не тільки про себе".

Реклама

Все більшої популярності набирає і буккросинг. Заклади встановлюють спеціальні стенди, де городяни можуть обмінюватися книгами. "За місяць існування цієї традиції у нас зібралася бібліотека з п'ятдесяти книг, – розповідає менеджер кафе на проспекті Яворницького Дмитро Савчишин. – Причому багато людей приносять абсолютно нові книги, їм приємно поділитися з іншими літературою, яку вони самі люблять".

На думку психолога Ольги Дорійчук, зростанню популярності добрих акцій, як не дивно, сприяє ... фінансова криза. "Стикаючись з важкими ситуаціями, люди хочуть більше радувати один одного простими речами, адже цілі таких флешмобів – скоріше увага, ніж дорогі подарунки", – вважає фахівець.