Гумштаб Ахметова забезпечує контроль якості видаваних продуктів

16 листопада 2015, 17:13
Перевірка якості продукції, що надходить в продуктові набори проводиться в 5 етапів

Штаб Ахметова забезпечує 5 етапів контролю якості продуктів. Фото: прес-центр.

Штаб Ріната Ахметова забезпечує контроль якості видаваних продуктів на всіх етапах надання допомоги – від закупівлі до передачі продуктового набору в руки одержувача. Про це повідомляє прес-центр Гуманітарного штабу. За законами України всі продукти, що відносяться до гуманітарної допомоги, повинні бути підтверджені сертифікатами якості та мати запас терміну зберігання.

"За обсягами продукції, що закуповується штаб Ріната Ахметова – один з найбільших покупців на продовольчому ринку України. Спочатку було прийнято рішення працювати тільки з українськими виробниками, у яких в місяць ми закуповуємо порядку 5500 тонн. Наш основний принцип при закупівлі продуктів – це співвідношення "ціна-якість-репутація виробника". Ми закуповуємо дуже великі об'єми, і за певними видами продуктів забезпечуємо повний товарообіг деяких заводів. При цьому штаб контролює якість і несе відповідальність за кожен видаваний набір виживання ", – розповів директор Гуманітарного штабу Олександр Вишняков.

Реклама

За 1,5 роки роботи штаб з нуля збудував один великий механізм надання допомоги – закупівлі продуктів, зберігання їх у розподільчому центрі в Дніпропетровську, доставки в логістичні центри штабу в Донецьку і Маріуполі, організації видачі наборів виживання. Щомісяця продуктові набори отримують 500 000 осіб.

Перевірка якості допомоги від Гуманітарного штабу проходить в 5 етапів:

  1. Перевірка при доставці від постачальника
    Вся закуповувана продукція доставляється в розподільний центр в Дніпропетровську. При прийомі нової партії перевіряється наявність сертифікатів якості, збереження упаковки і терміни придатності продукту. У разі надання неякісного продукту постачальник несе відповідальність, і зобов'язаний здійснити повну заміну товару.
  2. Перевірка в незалежній лабораторії
    Кожен продукт з набору проходить перевірку якості в незалежній лабораторії: органолептическую (показники смаку, запаху, консистенції, кольору, відсутності сторонніх домішок) і фізико-технічну (показники ваги продукту та кількості солі в ньому). По проходженню експертизи штаб отримує завірений протокол з результатами дослідження.
  3. Перевірка на складах штабу в Донецьку та Маріуполі
    Волонтери логістичних центрів у Донецьку і Маріуполі перевіряють продукти при розвантаженні автоколон: відповідність температурного режиму в машинах і якість упаковки продуктів. У складських приміщеннях центрів дотримуються всі санітарні норми і правила зонування, продукція зберігається з дотриманням температурного режиму і рівня вологості.
  4. Перевірка продуктів під час стікеруванія та фасування
    Процедури виконуються при безпосередньому зборі продуктового пакету в логістичних центрах. Волонтери маркують кожну одиницю продукту спеціальним стікером "Гуманітарна допомога. Не для продажу", при цьому ще раз перевіряючи продукцію.
  5. Моніторинг відгуків одержувачів: гаряча лінія, соцмережі, інтернет
    Люди залишають пропозиції щодо поліпшення роботи штабу, пунктів видачі та відгуки про наборах. Співробітники штабу обробляють кожен відгук і усувають проблеми. Також оператори гарячої лінії обдзвонюють порядку 5000 одержувачів допомоги на місяць, щоб отримати зворотній зв'язок про роботу.

Крім того, співробітники штабу відстежують коментарі та відгуки користувачів у соціальних мережах з метою отримання зворотного зв'язку про якість продуктів.