Харків туристичний: екскурсії в 3D і плаваюча сцена

2 червня 2016, 11:32
Харків'яни пропонують розкручувати міські легенди і відкрити музей воєнпрому

Відвідувачів старих будівель пропонують повертати в атмосферу минулого 3D-відео, звуками і запахами. Фото: chezasite.com

Щоб зробити Харків більш привабливим для туристів, чиновники звернулися за свіжими ідеями до городян. Останні відзначилися креативністю: туристів пропонують заманювати екскурсіями в 3D-окулярах, голосами з минулого і концертним майданчиком на воді.

Конкурс, організований департаментами міжнародного співробітництва, спортивних іміджевих проектів міськради і творчою групою Kailas-V, зібрав два десятки пропозицій, які можуть втілити в життя. Кращим визнали проект студентки університету міського господарства Катерини Гребенец і її викладача Наталії Бібік. Харків'янки пропонують запустити сайт, на якому туристи будуть шукати не екскурсоводів, а місцевих жителів, готових показати Харків "зсередини".

Реклама

"Ми пропонуємо знайомити гостей з містом так, як його бачать самі жителі, з розповідями, за що саме вони його люблять. У нас багато цікавих місць, куди не водять екскурсії, але місцеві жителі їх дуже люблять. Наприклад, двір Мітасова (міського божевільного, який обписав стіни свого будинку дивними написами. – Авт.) Або місця, де можна подивитися на місто з висоти пташиного польоту", – каже Катерина.

ПРЕЗЕНТИ. Власниця магазину сувенірів і народних виробів Тетяна Лагунова впевнена: Харкову не вистачає легенд, а якщо вони і є, то зовсім непопулярні. "Наприклад, в ірландському селищі Бларни туристи віддають купу грошей за те, щоб піднятися на фортецю, поцілувати камінь і знайти дар красномовства. А в Харкові таких місць дуже мало", – пояснила Тетяна. Вона пропонує прикрасити місто пам'ятниками за мотивами відомої п'єси Григорія Квітки-Основ'яненка "Сватання на Гончарівці", події якої відбувалися в Харкові, і обіграти їх в легендах.

Крім того, креативщиця також радить звернути увагу на сувеніри, оскільки туристи часто питають щось істинно харківське. Як приклад підприємець називає вишивку білим по білому і Коці – унікальні килими ручної роботи з довгим ворсом, що прославили Харків наприкінці XVIII – середині XIX століття.

Реклама

КОНЦЕРТИ на плотах. Менеджер турфірми Аліна Пилипенко пропонує доповнити традиційні екскурсії 3D-технологіями. "Відвідувачам старовинних будівель міста можна роздати 3D-окуляри і відтворити атмосферу минулого за допомогою відео, звукових ефектів і навіть запахів. Наприклад, включати записи голосів відомих людей, які бували в цих будинках", – пояснила Аліна. За її задумом, переносити туристів в минуле зможе і спеціальний мобільний додаток, який покаже, яким був той чи інший харківський будинок сто або двісті років тому.

Інженер на пенсії Станіслав Шварц пропонує обладнати на міський річці плаваючу сцену на плоту для виступу музикантів і театрів і відкрити сучасний військово-промисловий музей. Під експонати, присвячені інженерним досягненням Харкова, можна обладнати корпуси колишніх промислових гігантів, а відвідувачам дати можливість все помацати своїми руками.