Харкову потрібні світлофори, камери і переходи

15 січня 2018, 12:46
Рух ускладнюють трафік і нерегульовані переходи

/ Фото: Данило Павлов

Після смертельної аварії в центрі Харкова, яка забрала життя шести людей, ми продовжуємо спецпроект, де разом з експертами розглядаємо різні райони міста і виявляємо місця найбільшої концентрації ДТП. У попередніх публікаціях ми розібралися в причинах зіткнень автомобілістів в центрі міста, визначивши небезпечні ділянки на вулицях Сумській і Пушкінській, а також на проспектах Науки, Гагаріна та Московському. В цей ми розшукали "больові точки" на вул. Полтавський Шлях (див. інфографіку), де навесні 2008-го під колесами позашляховика також трагічно загинули шестеро людей, які очікували прибуття трамвая на зупинці. Ця автомагістраль, на думку водіїв, є однією з найскладніших в місті.

Крім засилля транспорту, що в'їжджає та виїжджає по цій дорозі з міста, тут можна зустріти і лихачів, які не звертають уваги на світлофори і обмеження швидкості в 50 км/год, яке вступило в силу 1 січня. Однак експерти вважають: цифри на спідометрі автомобіля стануть важливим кроком до системних змін в сфері безпеки дорожнього руху.

Реклама

"Нові обмеження змусили багатьох водіїв переглянути свій режим поїздки в межах міста. Але далі необхідно вести активну роз'яснювальну роботу і встановлювати датчики автоматичної фіксації перевищення швидкості, інакше автомобілісти швидко забудуть про зміни", – вважає віце-президент громадської організації "Товариство учасників руху" Віктор Козоріз.

Реклама

Найбільш пильно фахівці радять стежити за швидкісним режимом біля в'їзду в місто, адже багато автомобілістів просто забувають скинути газ.

"При в'їзді в місто деякі водії не встигають зорієнтуватися або ж свідомо не скидають швидкість, намагаючись швидше проїхати", – говорить автолюбитель Михайло Лащенко.

Ускладнює рух по Полтавському Шляху і трафік.

Реклама

"Ця вулиця завжди перевантажена автомобілями. Наприклад, в районі Південного вокзалу в годину пік завжди велике скупчення автомобілів, бувають складнощі з проїздом на початку Полтавського Шляху, де багато приміських автобусів. Правда, поява терміналів для автобусів трохи полегшила їзду в районі станції метро "Холодна гора", – розповідає водій Ігор Козлов.

Чимало небезпек таїть цей район і для пішоходів.

"На Холодногірському спуску, в районі Південної залізниці є нерегульовані пішохідні переходи, причому, на під'їзді до них немає додаткових попереджувальних знаків. Крім цього, є зупинки, не обладнані засобами безпеки, а також зупинкові платформи на проїжджій частині", – коментує Козоріз.

Водії запевняють: за останні роки шляховики зробили хороше освітлення вздовж вулиці і встановили бар'єрні огорожі для пішоходів, але іноді і вони не стають перешкодою для бажаючих швидше перебігти дорогу. Також Полтавському Шляху не вистачає коштів для регулювання швидкості транспорту, наприклад, камер автоматичної фіксації порушень ПДР, додаткових світлофорів і пішохідних переходів.