Імідж Дніпра: фестивальний туризм, космос і фантастична набережна

5 жовтня 2018, 06:19
Чиновники створили стратегію, щоб залучити в місто туристів і поповнити міську скарбницю

Фото: pixabay.com

Дніпро активно розвиває фестивальний туризм. Завдяки великим заходам місто стає цікавим не тільки українцям, що позитивно позначається на іміджі Дніпра, а також приносить в міську скарбницю додаткові кошти.

"Сегодня" з'ясувала, які туристичні напрямки зараз в пріоритеті і які фестивалі відвідаємо в 2019-м.

Реклама

Щоб надати місту туристичну привабливість, чиновники розвивають відразу п'ять напрямків в рамках затвердженої стратегії розвитку туризму.

"По-перше, це космос, адже в Європі є тільки два космічних міста – Тулуза і Дніпро. По-друге, річка Дніпро. У нас фантастична набережна, і все делегації з Європи та інших куточків світу уражаються її масштабами і красою. Біля річки може розвиватися багато туристичних послуг в області спорту і відпочинку, – розповідає директор КП "Агентство розвитку Дніпра" Володимир Панченко. – Третє, що цікавить гостей міста, – це стара індустрія. Туристи в захваті від технологій, які ще збереглися на деяких підприємствах Дніпра. чверт Другий напрямок – туризм конгресів, форумів, виставок, на що місто зараз витрачає багато зусиль. П'яте – саме місто: музеї, театри, ресторани".

Ці напрямки чиновники виділили на найближчі п'ять років, потім стратегію переглянуть, щоб вибрати найбільш вдалі рішення.

"Космос, річка, індустрія і міський туризм – наші брендові переваги. Наприклад, козацький туризм у нас можливий тільки в рамках водних екскурсій. Але коли ми прокладали маршрут, виявилося, що цей маршрут дуже довгий, дорогий і не зовсім симпатичний", – розповіла "Сегодня" начальник напрямки туризму КП "Агентство розвитку Дніпра" Анна Коледа.

Окрема програма розвитку присвячена фестивальному бізнесу, який місту приносить чималі кошти і позитивно позначається на загальному іміджі.

Реклама

"Розвиток привабливості міста відіграє важливу роль, тому що людина, можливо, не планував відвідувати Дніпро. Але якщо тут буде проводитися якийсь класний фестиваль, він приїде, погуляє по місту і, якщо йому все сподобається, приїде ще раз, але вже не один, а з друзями", – підкреслюють в "Агентстві розвитку Дніпра".

Експерти відзначають: після кожного масштабного фестивалю (в цьому році – "Джаз на Дніпрі", "Стопудовка" і "Самар Дніпро Фест") бюджет поповнюється на 5%.

"Скажімо, фестиваль "Джаз на Дніпрі" відвідали 100 осіб з міста, 100 з області, 100 з інших міст України та 100 іноземців. Наприклад, жителі області або городяни прийшли на один день і витратилися тільки на проїзд і близько 500 грн на їжу. тепер розглянемо українця, який приїхав здалеку і переночував в місті. у нього чек буде вже побільше – він купить якийсь сувенір і зніме номер в готелі. у іноземців, як правило, найбільші чеки – це може бути $ 200 або $ 300 за один-два дні. Таким чином ми можемо прикинути, скільки фестиваль заробив. У міський бюджет від цієї суми надійде 5%", – пояснює Анна Коледа.

У 2019 му в місті планують провести кілька нових заходів: фестиваль на космічну тематику і туристичний бізнес-форум а можливо і індустріальний арт-фест.

Нагадаємо, в Дніпропетровській області активно допомагають креативним жителям реалізувати свої бізнес-ідеї. Так, конкурс стартапів Best Invest вже другий рік поспіль шукає актуальні і соціально-корисні проекти. Серед них може бути як одяг для військових, так і система контролю видачі палива – обмежень у конкурсантів немає. Проекти-переможці отримають необхідні для реалізації інвестиції і зможуть заявити про себе на всю область. "Сегодня" з'ясувала, як проходить "битва" і які ідеї вже запропонували дніпряни.

Реклама

Також читайте про великі проекти Дніпра. Зодчі обговорили перспективи реконструкції парку "Зелений гай", зведення на лівому березі Дніпра так званого "індустріального парку", а також питання будівництва і реконструкції ряду міських об'єктів.