Інтерв'ю з лідером гурту "Бумбокс": "За 12 років ми перейшли з підвалів на стадіони"

21 квітня 2016, 07:30
Андрій Хливнюк – про те, як писав пісні синглу "Люди" з Джамалою і Pianoбой і участі в андеграундних проектах

"Бумбокс". Фото: facebook.com/boomboxfamily

Реклама

У вівторок в Одеському Палаці спорту популярна українська рок-група "Бумбокс" в рамках всеукраїнського туру презентувала пісні з нового максі-синглу "Люди".

Цікаво, що це перший запис групи, в якій до традиційної п'ятірці музикантів приєднався піаніст Павло Литвиненко, більше року працював з "Бумбоксом" як сесійний музикант. За годину до концерту біля входу до Палацу зібралася юрба фанатів, при цьому зал був заповнений приблизно на 70% – в фан-зоні був справжній вибух емоцій, а частина глядачів сиділа на трибунах. Фронтмен колективу Андрій Хливнюк віддався одеській публіці на всі сто, а у відповідь отримав теплі компліменти і бурхливі овації. Артист спілкувався з шанувальниками зі сцени, а одна із слухачок в перерві між піснями викрикнула: "Андрію, ти кращий!", На що Хливнюк ніяково усміхнувся і відповів: "Дякую". Справжнім подарунком для одеської публіки стало те, що гості концерту прямо в залі Палацу спорту потрапили на зйомки кліпу до пісні "Рок-н-рол" – відео знімав оператор "Бумбокса", і вже незабаром любителі українського року зможуть побачити себе по ТБ. На концерті прозвучали пісні з нового максі-синглу і, звичайно, всім відомі хіти колективу: "Вахтерам", "Літній дощ", "Зірки не їздять в метро". А лідер гурту Андрій Хливнюк розповів "Сегодня", що виступ для нього – це особливе задоволення і спосіб відволіктися від буденних проблем...

- Андрію, дев'ять років тому група вже випускала сингл "Тримай". Розкажіть про новий сингл – який він, як писався і чим відрізняється від минулих платівок?

Реклама

- Максі-сингл – це п'ять пісень, об'єднані однією назвою – "Люди", які передають настрої і переживання людей, в тому числі і мої. "Люди", "Вихід", "Мала", "Рок-н-рол" і "Злива". Композицію "Злива" ми записали спільно з Джамалою та Дмитром Шуровим (Pianoбой). Сингл вийшов вже і на CD, і на касетах. Ми не могли не вийти на касетах, ми ж "Бумбокс". Також планується вже традиційний для нас вихід на вініловій платівці.

- А як протікав процес створення нових пісень?

- Писались вони легко, і взагалі працювати було приємно: одна пісня – одна репетиція. Потім запис, яка займає більше часу. До релізу було відзнято кілька відеоматеріалів. Пісня "Злива" стала частиною проекту "Революція очима ТСН", відеоряд до якого змонтували телевізійники. Звичайно, я б ніколи в житті не зробив такого оформлення до своєї пісні, просто рука б не піднялася (на відео – кадри з подій на Майдані. – Авт.).

Реклама

- Хотілося б грати не тільки на власних концертах або мейнстрімних фестивалях, а влитися ще і в яке-небудь андеграундное протягом?

- Зараз ми просто не можемо собі такого дозволити. Ми можемо зробити це в рамках будь-якого сейшену або неафішованих акцій з друзями і колегами. Я вам відкрию таємницю: грати в палацах спорту – не такий вже й кайф. Набагато приємніше і крутіше виступати в залі на 500 чоловік, де більш якісна акустика і у музикантів є прямий контакт з глядачем, очі в очі. Але, так сталося, що до нас на концерти ходить безліч людей, і я радий цьому. Уже можна "качати" стадіони. Всього 12 років знадобилося нам, щоб перейти з підвалів на багатотисячні майданчики, стадіони.

- Видно, що група любить свого глядача. А чим відрізняється публіка в Одесі?

- Так склалося, що в 2004-2005 роках повні зали на наших концертах збирали тільки в чотирьох містах: Донецьку, Луганську, Львові та Одесі. Тепер ви знаєте, що об'єднує ці чотири міста. Є фани, які їздять по містах за нашою командою – це "мімімі".

- А що ви думаєте про новий закон, згідно з яким, 75% музичної квоти радіостанцій країни буде українським контентом?

- На сьогоднішній день української музики 50%, але вона нічна! Я не хочу чекати четвертої ранку, щоб послухати улюблених виконавців. Це було б класним підйомом для української культури, але, якщо бути зовсім відвертим, то я проти будь-яких квот. Ми повинні не квотами, а якістю товару і послуг вибивати собі місце під сонцем.