Карантин – гарний привід звернутися за адміністративними послугами онлайн у Харкові

19 березня 2020, 17:27
Обмежувальні заходи у зв’язку із запобіганням поширенню коронавірусу в Україні мотивують громадян використати цю можливість для звернення та одержання адмінпослуг, на які бракувало часу раніше

Більшість компаній та сервісів переходять в інтернет-простір тільки зараз, а от харківські центри надання адміністративних послуг вже давно в мейнстрімі і надають послуги онлайн.

Завдяки Порталу електронних сервісів ви можете сформувати 14 видів довідок у безпечній домашній атмосфері, без необхідності відвідувати ЦНАП.

Сьогодні Портал – це справжній порятунок для людей, яким терміново потрібно отримати довідку.

Портал електронних сервісів e-kharkiv.org почав працювати ще в червні 2018 року. Проєкт реалізується Департаментом реєстрації та цифрової трансформації Харківської міської ради, за участю КУ Офіс Реформ при харківському міському голові. Не дивно, що запит на взаємодію з державними органами онлайн надзвичайно високий саме у Харкові. У півторамільйонному місті живуть і навчаються 160 тисяч студентів, а більше 30 тисяч харків’ян працюють у сфері ІТ.

Порятунком для нервових клітин, навіть до запровадження карантину, назвав Портал електронних сервісів e-kharkiv.org Ігор Дуняков, 26-річний харків’янин. "Я користувався сервісом, щоб сформувати довідки про реєстрацію місця проживання та про склад сім’ї, які вимагає військкомат. Я сформував 2 довідки за 3 хвилини. Це порятунок для нервових клітин", – розповідає Ігор.

Портал електронних сервісів – це ваша безпека, зручність, зрозуміла та проста процедура роботи. Запитаєте чому?

14 видів довідок доступні онлайн миттєво

Раніше було так: один департамент міської ради видає харків’янину довідку, яку разом з іншими документами вимагає інший департамент тієї ж міської ради. Сьогодні городяни Харкова можуть сформувати 14 видів довідок в онлайн режимі, серед яких найзатребуваніші – довідка про місце проживання осіб та довідка про склад сім’ї. 99% довідок формуються моментально. До того ж, втричі скоротився перелік випадків, коли ці довідки вимагатимуть, адже органи місцевої влади теж мають відкритий доступ до Порталу.

3 кроки, 3 хвилини

Оформлення довідок на Порталі електронних сервісів займає 3 хвилини і складається з 3 кроків: авторизація на Порталі, обрання потрібної довідки, заповнення форми з особистими даними, частина яких підтягується автоматично. Для авторизації потрібен електронний цифровий підпис, який легко отримати, зокрема, через популярні мобільні додатки банків.

Сформований документ можна зберегти на своєму пристрої, наприклад, мобільному телефоні, відправити електронною поштою або роздрукувати за потреби.

"Ні" підробці документів

Відкритий доступ до інформації унеможливлює підробку документів. Наприклад, через Портал сьогодні можна одержати технічний паспорт від КП "БТІ". Поширені випадки спроб підробки саме документів БТІ, а Портал виключає таку можливість.

100% електронне врядування

Портал електронних адміністративних сервісів у Харкові продовжують розвивати. На сьогодні харків’яни сформували вже близько 900 000 різноманітних довідок онлайн, не контактуючи з жодним державним службовцем або державною установою.

"Я сподіваюся, що найближчим часом на Порталі з’явиться довідка про відсутність заборгованості за комунальні послуги, її формування сьогодні триває тижні. А також – можливість подовжити військовий квиток", – висловлює свої побажання до міської влади Ігор Дуняков. В міській раді підтверджують, що планують розширення переліку документів, доступних через Портал електронних сервісів, а також хочуть використати переваги реформи децентралізації, щоб зробити Харків флагманом серед міст України у діджиталізації державних послуг.

Тож бережіть себе та отримуйте необхідні адмінпослуги безпечно, а Портал електронних сервісів допоможе вам в цьому.