Керченський міст ніхто не відкривав: експерт вказав на небезпечну недбалість росіян

14 квітня 2019, 05:00
Вчений вважає, що міст сам по собі повинен впасти, а окупанти ще й порушили важливе правило

У росіян регулярно трапляються НП з Керченським мостом, але найстрашніші наслідки, можливо, ще попереду. Мало того, що незаконний об'єкт знаходиться в небезпечному для будівництва місці, так ще й не перевірений як годиться, чи зможе витримати навантаження, коли Росія пустить по ньому потяги.

Старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук, кандидат геолого-мінералогічних наук Юрій Медовар в інтерв'ю "Апострофу" розповів, чому міст повинен впасти.

Реклама

Він підтвердив, що в Керченській протоці йде зменшення глибини, а також вчений розмовляв з океанологами і вони також вважають, що окупанти вибрали дуже невдале місце для будівництва – там погана геологія і міст сам по собі повинен впасти і довго не простоїть.

"Але основний міст – залізничний, там будуть колосальні навантаження за рахунок складів. Не буде ж один паровоз кататися з одним вагоном. А навантажений вагон важить близько ста тонн. А склади у нас ходять по 60 вагонів, плюс пара локомотивів. Виходить, 6 тисяч тонн проїде туди і назад, тоді і подивимося, які будуть навантаження, і як будуть триматися палі в напівтвердих, обводнених, четвертинних, міоценових сучасних глинах. Ось це серйозне питання", – розповів Медовар.

Читайте також:

Реклама

Також геолог вважає, що проїзду президента РФ Володимира Путіна на КамАЗі і десятка вантажівок мало для перевірки можливостей мосту.

"Насправді, міст в прямому сенсі ніхто не відкривав. Що значить відкрити міст? Його навантажують, даючи зосереджене навантаження. Повинні були поставити танки або важкі КрАЗи, навантажені під 40 тонн, і проїхати по мосту. Саме так приймається міст, а потім фахівці дивляться, наскільки він просідає. Це нормально, міст повинен бути навантажений. А що вийшло? Проїхав нібито Путін за кермом КамАЗа, а всього було 10 КамАЗів, це приблизно 150 тонн, і вони їхали не поряд, а в шаховому порядку, та ще й порожні. Слухайте, це ж не приймання моста – не було зосередженого навантаження, повного навантаження на опори, щоб подивитися, що, куди просяде і куди піде", - підкреслив експерт.

Нагадаємо, в січні у окупантів були проблеми при будівництві Кримського мосту. Залізничникам з технічних причин потрібно було спорудити насип, але це перекривало б існуючу дорогу Керч – Багерове. Існувала загроза розриву прямого транспортного сполучення між смт Багерове, іншими населеними пунктами і Керчю.

Реклама

Дивіться також відео Керченського моста, оповитого густим туманом.