У Криму визнали наявність проблем. Фото: І. Варламов
"Міністерство" курортів і туризму Криму займеться просуванням бренду "Вежливый Крым" як стандарту якості надання послуг. Про це сьогодні заявив глава відомства Сергій Стрельбицький.
"Крим асоціюється з "совковим" сервісом, це необхідно викорінювати – нам потрібен гостинний і клієнтоорієнтований регіон", – пояснив він.
Завдання бренду, за словами "міністра" – надати гостю рівень сервісу і послуг вище, ніж він очікує. В рамках просування бренду з 1 травня запрацює гаряча телефонна лінія "Важливий Крим", а з травня по жовтень "мінкурортів" проведе соцопитування про якість сервісу.
Окремо Стрельбицький запропонував гостям Криму використовувати хештег #ВежливыйКрым для відгуків про відпочинок на півострові в соціальних мережах.
"Щотижня інформація буде аналізуватися і на її основі за підсумками курортного сезону експертна група визначить лідерів галузі. Умова – оригінальна фотографія з автором поста. Ми будемо перевіряти інформацію, щоб не потрапили штучно створені лідери", – попередив "міністр".
Нагадаємо, через зростання цін Крим починає відлякувати росіян.