Лебедєв захотів 5 мільйонів за логотип Севастополя

30 серпня 2016, 07:18
Місто не знайшло таких грошей

Севастополь не зміг скористатися послугами «Студії Артемія Лебедєва». Фото: 24smi.org

Севастополь не зміг скористатися послугами "Студії Артемія Лебедєва" для замовлення туристичного бренду міста через високу вартість і нестачу коштів – за послуги була запрошена ціна в п'ять мільйонів рублів. Про це заявив виконуючий обов'язки голови департаменту пріоритетних напрямків Сергій Смирнов, передає Regnum.

"Ми звернулися до студії Лебедєва. Вартість з розробки тільки логотипу для Севастополя він оцінив у п'ять мільйонів рублів, при цьому вказавши терміни на його створення близько трьох місяців. У нас в держпрограмі на брендбук і логотип було передбачено п'ять мільйонів рублів. Для того, щоб змінити суму фінансування, треба було б заново запускати бюджетний процес", – сказав Смирнов.

Реклама

Повідомляється, що 15 вересня будуть відомі підсумки конкурсу зі створення туристичного бренду, до експертної комісії увійшли члени туристичного співтовариства, історики, художники і дизайнери. "Найголовніше – спробувати змістити подієвий туризм з літнього періоду. Зараз літо насичено заходами. Місту важливо, щоб подієві заходи проходили в невисокий сезон, подібно Кримському військово-історичному фестивалю, який пройде у вересні. Також важливо, щоб захід був одноденним і проходив протягом тривалого часу – коли турист, вибираючи той чи інший захід, зупинявся б в місті на три або чотири дні", – додав Смирнов.

До слова, скандально відомий своїми проектами дизайнер Артемій Лебедєв вже не раз потрапляв до поля зору ЗМІ своїми епатажними витівками і неоднозначними висловлюваннями. Користувачі соцмереж обсміяли логотип московського метро, представлений студією Лебедєва 2014 року за 6 мільйонів доларів... Новий бренд майже нічим не відрізнявся від старого.

Реклама

Крім того, 2011 року Криму був запропонований туристичний логотип від дизайнера Михайла Літюга зі словами "Йух вам!". Реакція Артемія Лебедєва не змусила себе довго чекати: "Мені здається, найближчим десятиліттям Криму не вдасться розробити вдалішого бренду. Дуже гідна робота".