"Нас ставлять перед фактом": Саакашвілі почав скорочення в ОДА

26 серпня 2015, 07:00
До змін співробітники адміністрації ставляться насторожено

Саакашвілі на нараді. Фото: facebook.com

Одеський губернатор Михайло Саакашвілі реалізував одну зі своїх обіцянок — офіційно скоротив частину апарату ОДА. "Сегодня" дізналася, хто потрапив під удар і чим планують надалі займатися екс-чиновники.

Днями працівники обладміністрації опублікували розпорядження Саакашвілі про оптимізацію нової структури ОДА (див. інфографіку). При цьому штат співробітників суттєво скоротиться. Тільки в ліквідованих структурах свої посади покинуть 98 осіб. Крім того, буде повністю змінено керівний склад департаментів і управлінь. Поки ніякої інформації про штатний розклад нових співробітників в ОДА немає. Так, в управлінні охорони об'єктів культурної спадщини працюють шість осіб, але, згідно з новим розпорядженням, після об'єднання з управлінням культури і туризму, національностей та релігій там повинні залишитися п'ятеро. Всі процедури, необхідні для ліквідації ОДА, повинні завершити до 10 листопада. Поки ж співробітники управлінь працюють у штатному режимі. "На останньому засіданні облради було вирішено встановити єврейський музей в будівлі, де розміщено управління — по вулиці Троїцькій, 43. Куди ж повинні переїхати співробітники і вся документація — поки невідомо", — розповіли "Сегодня" на правах анонімності в управлінні охорони об'єктів культурної спадщини ОДА.

Реклама

До змін співробітники ОДА ставляться насторожено. Так, заступник начальника ліквідованого управління інформаційної діяльності Володимир Вірич налаштований не надто оптимістично і зізнається, що нічого не може повідомити про подальшу долю своїх підлеглих. Такої позиції дотримується і в. о. начальника управління з питань надзвичайних ситуацій Сергій Баронцов: "У мене поки немає сформульованої думки про майбутню спільну роботу з управлінням взаємодії з правоохоронцями. Нас ставлять перед фактом, і ми виконуємо вимоги".

"БУДЕ СКЛАДНІШЕ". Інші ж працівники налаштовані дуже рішуче і не підтримують ініціативу реформування ОДА. Наприклад, директор департаменту соцполітики і захисту Ірина Маркевич вважає, що працювати тепер буде складніше. "Департамент соцполітики мають намір об'єднати з Управлінням охорони здоров'я, але у цих двох структур занадто мало точок дотику. Мабуть, люди так і продовжать працювати, займаючись кожен своєю сферою", — повідомила спеціаліст і додала, що з 71 співробітника повинен залишитися тільки 21. "Вже 21 людина звільнилася. З такими вимогами жителі області не зможуть вчасно отримати допомогу — просто нікому буде виплачувати. Крім того, така оптимізація не обіцяє підвищення зарплати або кращих умов роботи", — каже Ірина Маркевич і додає, що не має наміру продовжувати роботу в ОДА, якій присвятила 37 років.

Реклама

ПЕРЕВІРКА. Нових співробітників в ОДА вибиратимуть на конкурсній основі. Претендентам потрібно написати заявку, а також пройти тест на рівень інтелекту, співбесіду і перевірку на детекторі брехні. Всі етапи проходитимуть під спостереженнями комісії на чолі з помічницею губернатора Юлією Марушевською.

Варто зазначити, що в конкурсі можуть брати участь як нові співробітники, так і вже досвідчені чиновники. Так, тести і співбесіду вже пройшов начальник Управління охорони об'єктів культурної спадщини Володимир Мещеряков. При цьому він зазначив, що не зможе очолити колишню посаду: "Новими керівниками будуть не вузькі фахівці, як це було раніше, а люди широкого профілю". В ОДА нам повідомили, що це дозволить новим начальникам розібратися безпосередньо в проблемних місцях роботи працівників, поліпшити її ефективність. Тільки після цього аналізу будуть призначені нові фахівці.