Нижче середнього: в Криму оцінили рівень сервісу

28 травня 2017, 02:38
На думку Аксьонова, готельний бізнес не дотягує і до трьох зірок

В Криму оцінили рівень сервісу.

Готельний бізнес в Криму не повинен обманювати очікування туристів. Про це в ефірі одного з російських телеканалів заявив так званий "губернатор" півострова Сергій Аксьонов, передає Кримінформ.

За його словами, рівень сервісу, що надається зараз відповідає лише трьом зіркам.

"Ми працюємо з туроператорами, щоб ціна відповідала якості послуг, що надаються. Ми не хочемо обдурити очікування туриста. Тому в першу чергу ми розраховуємо на досить дешевий відпочинок і говоримо, що продукт, який ми надаємо, відповідає категорії трохи менше трьох зірок", – пояснив Аксьонов.