Звернутися за допомогу в Гуманітарний штаб тепер можна по інтернету

28 квітня 2015, 12:14
На найбільш часто поставлені запитання відповідатиме робот

Колл-центр Гуманітарного штабу. Фото: прес-центр.

На сайті Гуманітарного штабу Рината Ахметова (www.fdu.org.ua) з'явився новий сервіс "Допомога онлайн". Тепер мирні жителі Донбасу можуть отримати консультацію або звернутися за допомогою через Інтернет.

"В середньому на гарячу лінію надходить 1500 дзвінків на добу, а іноді дзвінків ще більше, і в такі дні додзвонитися проблематично", – розповіла Оксана Крючкова, керівник колл-центру Гуманітарного штабу. "Ми впевнені, що новий сервіс дозволить обробляти ще більше звернень від мирних жителів Донбасу, а значить, дасть можливість збільшити число тих, кому допоможе Штаб Ріната Ахметова", – підкреслила вона.

Реклама

Діалог з користувачем, що звернулися за допомогою онлайн, починає робот, який може відповідати на самі часто задаються самостійно, без залучення оператора-людини. Наприклад, де видають продуктові набори, хто може звернутися за допомогою або як отримати медикаменти. Якщо людині необхідна нестандартна інформація до розмови підключається черговий оператор колл-центру.

Завдяки використанню сучасних технологій кількість людей, які отримають відповіді на свої питання, і швидкість обслуговування потребують допомоги Гуманітарного штабу Рината Ахметова збільшиться.