Odessa Fashion Week: дизайнери показали, що модно в цьому сезоні

25 березня 2019, 16:54
У тренді – лососевий колір і моносережки

Реклама

Пишні сукні для маленьких принцес, різноманіття образів для їх мам і нестандартні інтерпретації класичної білої сорочки для чоловіків продемонстрували в Південній Пальмірі під час 10-го сезону Odessa Fashion Week. За три дні на подіумі в концерт-холі "Одеса" показали чотири десятки модних колекцій. "Сегодня" дізналися, у що нам пропонують одягатися дизайнери.

Низку показів вже традиційно відкрив дитячий бренд Miss DM. Маленькі моделі виходили на подіум по двоє, взявшись за руки, і широко посміхаючись в об'єктиви численних фотокамер. Спідниці та шорти, як з квітковим принтом, так і однотонні, блузи з комірами жабо, елегантні пальто, брюки та сукні прямого крою – дівчаткам пасує все. Ще один дитячий бренд представив сукні, як у казкових принцес, з пишними фатіновими спідницями, бантиками і воланами. Супроводжували дівчаток на подіумі хлопчики у фраках.

СТИЛІ І ПАЛІТРА. Втім, не менш багатогранна і мода для дорослих. Причому, за нашими спостереженнями, в цьому сезоні в ній будуть уживатися як сучасні модні віяння, на кшталт брючних костюмів піжамного типу і сукні-халати, так і тенденції з минулого, як то яскраві короткі сукні прямого крою, які полюбилися модницям 1960-х. Можна діставати і брюки кльош, що залежалися у шафі: вони теж повертаються в моду. В тренді довжина в підлогу або так звані 7/8 (трохи нижче середини ікри).

Реклама

Домінували в жіночих нарядах однотонні тканини, рідше зустрічалися матеріали з ніжними принтами, а строкатих візерунків ми взагалі нарахували одиниці. А ось колекції українського бренду Vovk продемонстрували, як можна компонувати непоєднувані, на перший погляд, візерунки – блузу в дрібний горох і шорти з вертикальною смужкою.

"У літній і весняній колекції у нас використовували штапель. Наші клієнтки обожнюють цей матеріал. У ньому не жарко, не холодно і взагалі дуже комфортно, – розповіла нам стиліст-консультант цього бренду Катерина. – У нас постійно дуже багато варіантів і кольорів, і моделей".

За словами дизайнера Наталії Наклевкіної, яка представляла в торговельній зоні одяг під брендом "Колектив", в цьому сезоні головним кольором вважається лососевий (рожево-оранжевий), але в тренді також будуть малиновий, рожевий і нюдова палітра (різні відтінки тілесних тонів).

"Ми зробили колекцію трошки в стилі ретро, ​​орієнтуючись на 1990-ті, але в сучасному виконанні. Зараз багато хто робить колекції в якийсь ретроспективі. Це якісь спогади для нас – для когось дитинства, для когось молодості, – пояснює нам дизайнер. – Мені здається, що цей стиль підходить всім, просто трошки в різних інтерпретаціях".

Разом з Наталією свої вироби представляє і дизайнер Аннета Просвіріна (Annet), яка займається в'язанням. Такими беретика, як у неї, була б не проти обзавестися будь-яка француженка. Аннета зізнається: бере участь в Odessa Fashion Week в тому числі і для того, щоб просувати в'язання як щось сучасне.

Реклама

"В'язання вже виходить за рамки уявлень про те, що в'яжуть тільки бабусі. Тому головне вибирати сміливі яскраві кольори і не мудрувати з техніками, дотримуватися мінімалізму. Але можна грати з фактурою і текстурою пряжі", – каже рукодільниця.

А ось в прикрасах мінімалізм вже стає буденністю, вважає дизайнер ювелірної компанії Pangolin Юлія Го. У цій сфері сучасні майстри люблять грати з темами, фактурами, квітами і розмірами.

"Ми використовуємо тенденцію саме кольору і розміру", – розповідає Юлія.

Серед незвичайних пропозицій ювелірів, які, до слова, працюють з гарячою емаллю і сріблом, – моносережки, які можна купувати по одній і доповнювати гвіздочками або іншими сережками.

Також ми писали, що  Харків на три дні перетворився на столицю моди. В рамках проекту Kharkiv Fashion-2019 свої колекції показали як юні, так і досвідчені дизайнери зі всієї країни. А демонстрували одяг на подіумі не тільки моделі, але також футболісти, діти і люди з інвалідністю. Кореспонденти "Сегодня" побували на святі моди і дізналися про тренди нинішнього сезону.

Тим часом, в Швеції вибрали "подарунок року" – їм став одяг з переробленої тканини. У 2018 року 40% шведів стали частіше замислюватися про проблеми навколишнього середовища.

А дизайнери з Канади роблять туфлі, що лякають. Виглядає нове взуття дивно, хоча коштує дорого.