Одесити збирають підписи проти розширення Французького бульвару

4 квітня 2016, 09:16
Копії направлять президенту

Фото: uc.od.ua

Одесити збирають підписи під петицією проти забудови історичного ареалу міста та резолюцією, головною вимогою якої є збереження Французького бульвару. Копії документів направлять до Міністерства регіонального розвитку та будівництва України, а також президенту.

Нагадаємо, про необхідність реконструкції бульвару в зв'язку з перевантаженістю на апаратній нараді в березні заявив мер Одеси Геннадій Труханов. Незабаром одесити вийшли на попереджувальну акцію-суботник, а ще через тиждень близько 300 осіб, незважаючи на дощову погоду, з символікою та транспарантами зібралися біля театру музкомедії. Ми дізналися, чому люди протестують і чи допоможе реконструкція впоратися з прийдешнім транспортним колапсом на забудованому бульварі.

Реклама

На думку радника мера Сергія Дубенка, залишати бульвар в нинішньому стані не можна через зруйновані часом і корінням дерев тротуари і вимощення, а також через автомобілі, які паркуються на тротуарах. "Жителі району повинні мати можливість вільно переміщатися, і одночасно треба зберегти прийнятне завантаження бульвару легковим автотранспортом. Це можна зробити, розвиваючи громадський транспорт, що проходить за зручним для всіх маршрутом і зв'язує ці райони між собою і з центром міста", – зазначає Дубенко.

А ось громадські працівники заявляють, що всі проблеми з транспортом на Французькому – через забудову.

"Загальна площа побудованих на території бульвару об'єктів нерухомості вже перевищує 360 тис. кв. м – це більш ніж в чотири рази вище можливої щільності забудови бульвару з урахуванням історичної цінності і необхідності збереження пам'яток архітектури", – йдеться в резолюції, під якою збирають підписи в місті.

Реклама

У документі, адресованому меру, одесити вимагають заборонити рух великовантажного і габаритного автотранспорту по бруківці бульвару в денний час, обмежити тут швидкість руху всього транспорту до 40 км/год, відновити працездатність лівневок і провести капремонт гранітного дорожнього покриття, полотна руху трамвая.

Як розповів нам громадський працівник і фахівець в галузі автомобільного господарства Сергій Сарафанюк, збільшення кількості однорівневих смуг на бульварі в будь-якому випадку приведе до заторів в місцях перетину і використання крайніх смуг руху під парковку авто, оскільки бульвар в пляжний сезон є кінцевою точкою прибуття транспорту.

"Загальний автомобільний потік, залишаючи бульвар, впирається в однополосний двосторонній рух з обох його кінців", – зазначив Сарафанюк і додав, що розширення тут безглузде, а знищення близько 900 дерев, яке необхідно для реконструкції, завдасть непоправної шкоди не тільки зовнішності Французького бульвару, а й екології всього мікрорайону.

Реклама

Нагадаємо, відповідно до Генплану, Французький бульвар – чотирьохсмугова магістраль. І транспортних проблем, на думку громадського працівника Юрія Нікітіна, розширення не вирішить. "Ніякої реконструкція бульвару коректної не буде. Навіть навпаки – стане ще гірше, як на Ланжероні і на Генуезькій (там стало ще більше транспорту і хаотичних паркувань. – Авт.)", – зазначив Нікітін.

Під резолюцією міського голови за тиждень підписалося близько 1000 осіб. Як розповіла нам організатор руху "Зелений лист" Світлана Подпала, на даний момент збирають підписи більше 80 добровольців, а підрахують кількість тих, хто підписався 15 квітня.

"Обурені не лише жителі Одеси, а й представники діаспори з Ізраїлю, США, Європи. Вони також готові звернутися до президента", – додала Подпала. Одеситка Дарина Давидова розповіла нам, що, витративши пару хвилин на прочитання резолюції, люди підписують її без сумнівів. "Тих, хто ясно розуміє, що бульвар можна реконструювати, на щастя, багато. Головне – не терпіти наруги над улюбленою Одесою, захищати її і не чекати, коли це зробить хтось за вас", – каже Давидова.