Небезпечні перехрестя Харкова: де водіям варто зберігати пильність

13 листопада 2017, 06:59
Разом з експертами ми проаналізуємо, де варто їздити особливо обережно

У місті є ділянки підвищеної аварійності.

Смертельна аварія в центрі змусила багатьох харків'ян переглянути свою манеру водіння і більш уважно ставитися до дорожньої інфраструктури . Разом з досвідченими водіями і експертами " Сегодня" вирішила з'ясувати , які ділянки міських доріг таять найбільшу небезпеку , і як змінити ситуацію в кращу сторону . Раз на два тижні ми будемо розглядати різні райони Харкова і виявляти місця найбільшої концентрації ДТП . Цього разу ми проаналізували центральні вулиці міста ( див . інфографіку ) .

Серед усіх міст України Харків займає лідируючу позицію за кількістю ДТП . Так , серед 9912 аварій , які сталися в Харківській області в січні – жовтні , 9682 – трапилися в обласному центрі . " В результаті ДТП в Харкові отримали травми 1216 учасників подій , 67 людей загинули " , – розповідає віце – президент громадської організації " Товариство учасників руху " Віктор Козоріз .

Реклама

Експерти відзначають : в місті є ділянки підвищеної аварійності . У центрі міста – це місця з найбільш інтенсивними потоками як транспорту , так і пішоходів . " Головний фактор аварійності на цих ділянках пов'язаний з неправильною або ризикованою поведінкою учасників дорожнього руху , яка багато в чому обумовлена завантаженим трафіком " , – говорить Козоріз .

Про небезпеку на цих ділянках говорять і водії . " Будь-яке перехрестя , по суті , є складним , тому на кожному з них я дотримуюся простого правила : пропусти пішохода , а потім проїдь сам . З усіх ділянок для мене найважчі ті , де багато людей і автомобілів . Наприклад , перехрестя вулиць Сумської та Свободи ( раніше – вул . Іванова ) , центр міста , поруч метро , люди постійно в поспіху вискакують на проїжджу частину " , – говорить автолюбитель з 47 – річним стажем Юрій Ніколаєв .

Реклама

Ускладнює рух і сама будівля перехресть або неправильне паркування інших авто . " На перехрестях вулиці Сумській з вулицями Динамівською і Весніна завжди багато припаркованих автомобілів , це значно ускладнює рух . Крім цього , у другому випадку через звуження дороги буває складно перебудуватися , доводиться постійно тіснитися " , – ділиться спостереженнями автолюбитель Дядя Фара .

ЯК ВБЕЗПЕЧИТИ. Змінити ситуацію на небезпечних ділянках доріг допоможе їх виявлення , вивчення і переобладнання , вважають досвідчені шофери . Наприклад , нанесення правильної розмітки , обладнання високих бордюрів , установка пішохідних огороджень . " Але кардинально змінити ситуацію з аварійністю і небезпекою на подібних ділянках допоможе проста міра – зниження швидкості автомобілів в населених пунктах до 50 км / год " , – впевнений Віктор Козоріз .

У мерії теж почали активно говорити про безпеку на дорогах міста . За словами віце – мера Ігоря Терехова , в планах продовжити роботу по підсвічуванню пішохідних переходів .

" У бюджеті на наступний рік ми передбачимо фінансування для організації підсвічування пішохідних переходів " , – заявив Терехов .

А в рамках програми " Безпечне місто " чиновники обіцяють встановити камери відеоспостереження на площі Конституції , де і сталася резонансна аварія .