"Відкриття" року: через Бескидський тунель пустили перший потяг

24 травня 2018, 16:22
Новий тунель зможе пропускати понад сотню пар поїздів на добу, що вдвічі більше, ніж раніше

Під час відкриття тунелю. Фото: соцмережі, ЛОДА

Реклама

У Львівській області сьогодні, 24 травня, на перегоні "Бескид – Скотарське" регіональної філії "Львівська залізниця" відкрили новий Бескидський тунель, на будівництво якого було витрачено чотири роки і близько трьох мільярдів гривень.

"Бескидський тунель, який ми сьогодні відкриваємо, – найбільший інфраструктурний проект, реалізований у нас в країні протягом останніх десятиліть. Його будівництво припало на останні чотири з половиною роки, коли ми захищаємо країну від російської агресії і водночас знаходимо сили і ресурси для модернізації нашої держави", – сказав президент Петро Порошенко під час офіційної церемонії відкриття нового залізничного тунелю.

Реклама

Цей тунель, за словами президента, є новітнім, найскладнішим і найбільш потрібним Україні. Адже 60% експортних вантажів у бік ЄС проходить саме цим шляхом.


"Сьогодні, коли підписано угоду про всеосяжну зону вільної торгівлі з ЄС, коли підписано Угоду про асоціацію з ЄС, коли підписаний безвізовий режим з ЄС, коли на 20-25% зростає експорт до країн ЄС, це було як горловина пляшки – якщо не розширити, то не піде", – сказав Порошенко, наголошуючи на необхідності створення тунелю.

Реклама

Додамо, довжина Бескидського тунелю – 1 764 метра. Це другий за довжиною залізничний тунель в Україні. Розташований в Українських Карпатах, на Бескидському перевалі, і відноситься до п'ятого пан'європейського транспортного коридору, який з'єднує Львів і Трієст (Італія). Про це повідомляють в прес-службі ЛОДА.

Тунель є важливою логістичною складовою маршрутів експорту української продукції до Євросоюзу. Новий тунель зможе пропускати понад 100 пар поїздів на добу, тоді як старий – лише 47. Це дозволить у декілька разів збільшити масштаби перевезень залізницею через Карпати і відкрити нові можливості виходу товарів на європейські ринки в напрямку Італії, Словенії, Угорщини та Словаччини.

Новий Бескидський тунель побудували на заміну старому, що діяв з 1886 року.

Раніше ми писали безпосередньо з будівництва про те, як просувається створення тунелю.А  на початку бойових дій на Донбасі на будівництві виникали вимушені паузи – у підрядника траплялися перебої з вибухівкою. Але через якийсь час вибухівку дозволили купувати за кордоном.

Раніше міністр інфраструктури Володимир Омелян прогнозував, що Бескидський тунель відкриють в 2017 році, однак цього не сталося.