Перший енергоофіс YASNO запрацював у Донецькій області

11 листопада 2019, 19:45
Енергоофіс – це принципово новий формат приміщень для обслуговування клієнтів

Перший енергоофіс постачальника електроенергії та енергоефективних рішень YASNO відкрився у Маріуполі на проспекті Металургів, 213. До середини 2020 року YASNO планує реконструювати і перетворити на енергоофіси всі 22 центри обслуговування клієнтів на Донеччині.

Реклама

Енергоофіс – це принципово новий формат приміщень для обслуговування клієнтів. Після оновлення в енергоофісі з’явилися:

  • термінали самообслуговування для передавання показів лічильника;
  • зона експрес-обслуговування, де можна вирішити типові питання без очікування;
  • дитячий куточок;
  • зона обслуговування приватних клієнтів;
  • зона обслуговування юридичних клієнтів;
  • зона продажів додаткових товарів та послуг з енергоефективності.

"Оновлення енергоофісів – це лише невелика частина масштабних перетворень постачальника, – каже директор YASNO в Донецькій області Олександр Северін. – Першим кроком стало нове ім’я, яким ми відзначаємо перехід на новий рівень якості обслуговування клієнтів".

YASNO ставить собі за мету досягти таких стандартів кращого сервісу для клієнтів:

Реклама

1. Сервіс для клієнтів, окрім нового сучасного сайту https://yasno.com.ua/, працюватиме через мобільний додаток, який скоро стане доступний для мешканців Донецької області, чат-ботів у Viber та Telegram.

2. Звернення через інтернет будуть опрацьовувати не більше як один робочий день. Зараз за місяць фахівці контакт-центру компанії опрацьовують приблизно 5 тисяч електронних звернень у Facebook, Особистому кабінеті, електронній пошті.

3. Час з’єднання з оператором контакт-центру YASNO має бути меншим за три хвилини, а основну інформацію взагалі можна отримати через тонове меню або голосового робота.

Реклама

4. До липня 2020 року на Донеччині запрацюють 22 оновлені енергоофіси YASNO.

5. Чекати на обслуговування в енергоофісі доведеться не більше ніж 15 хвилин. Преважну більшість питань із постачальником мешканці Донеччини можуть вирішити дистанційно. Є 3–4 випадки, що потребують оформлення паперових документів і, відповідно, особистого звернення до офісу.

Нагадаємо, YASNO – це нове ім’я постачальника "Донецькі енергетичні послуги".