По Дніпру проїхався безшумний "прибулець"

20 квітня 2018, 06:45
По рейках проїхався український трамвай, який може замінити "старих" у парках

На маршруті. Дніпровськими коліями обкатали новенький вагон. Фото: dp.informator.ua

У Дніпрі протестували новенький трамвай, який зібрали співробітники компанії "Тетра-Південь" на заводі "Південмаш". У ніч на 19 квітня в місті провели пробну поїздку вагона К-1 М6. Зовні вагон не схожий на ті, що їздять нашими дорогами, і більше схожий на космічного прибульця. Над лобовим склом красується інформаційне табло, на якому висвічується номер маршруту і найближча зупинка, до якої слідує трамвай.

Усередині також все продумано до дрібниць: для пасажирів у салоні встановили ергономічні крісла, створені спеціальні сидіння для маломобільних людей і навіть вагітних жінок. Крім того, у трамваї є кондиціонер, світлодіодні ліхтарі, електронна система інформування пасажирів і необхідний багатьом городянам атрибут під час поїздки – Wi-Fi. Трамвай здатний вмістити 267 пасажирів і може розвивати швидкість до 85 км/г.

Реклама

Для зручності пасажирів – м'які крісла і спецсидіння для вагітних. Фото: tatra-yug.com.ua

"Ми розробили цю модель для експлуатації у важких умовах. Трамвай спокійно проходить усі складні ділянки шляху, які, наприклад, є в Дніпрі і Кам'янському. У Дніпрі ситуація з трамваями, можна сказати, критична, тому що парк трамвайних вагонів не оновлювався дуже багато років . А ті вагони, які зараз їздять у Дніпрі, вже давно перевищили допустимий термін експлуатації. Там є вагони, які їздять по 30-35 років. Вони небезпечні для пасажирів і підлягають списанню ", – розповіла "Сегодня" маркетинг-менеджер компанії "Тетра Південь" Тетяна Насенко. 

Реклама

Крім того, трамвай має обтічну форму і систему шумозаглушення, завдяки чому він їде плавно і значно тихіше, на відміну від більш вікових родичів. Інженери та вагонобудівники працювали над створенням транспорту близько двох років. Наразі українським трисекційним трамваєм з низькою посадкою зацікавилися уже кілька міст, в яких, можливо, в майбутньому з'являться такі моделі – це Кам'янське, де в минулому році пройшли випробування К-1 М6, і Дніпро, де вчора відбулася пробна поїздка. Після Дніпра трамвай вирушить до Києва: столичні чиновники також хочуть оцінити новинку.

У цеху. Над створенням трисекційного трамвая інженери і вагонобудівники працювали два роки. Фото: tatra-yug.com.ua

Реклама

"Поки ви бачите тільки пробну прокатку. Оскільки це нова модель, міста просять пробну прокатку, щоб подивитися, як вона у них буде працювати. Але я можу сказати, що Кам'янське і Дніпро дуже задоволені", – підкреслюють в компанії. 

Вартість трамвая не розголошують до проведення тендерів, але вагонобудівники запевняють, що прайс значно нижчою за європейські аналоги.

В салоні. Фото: tatra-yug.com.ua

"Важливо, що керівники налаштовані на оновлення рухомого складу. І не фіктивне оновлення, коли пофарбував кузов або змінив табличку, а на глобальне", – говорить Насенко. У свою чергу в мерії Дніпра інформацію про можливу покупку нового трамвая поки не коментують.

Нагадаємо, в Києві з'явиться швидкісний трамвай з портретом Лобановського.

Крім того, зараз на лінії вжекурсують "іменні" трамваїз зображеннями Бориса Патона, Ярослава Мудрого, Анни Київської та Миколи Амосова. На черзі – Олександр Довженко.