Під Житомиром з'явиться об'їзна дорога за 42 мільйони євро

4 липня 2019, 03:17
Траса стане ширшою та зручнішою для автомобілістів

Будівництво об'їзної дороги під Житомиром коштуватиме 42 мільйони євро – за ці гроші трасу розширять і зроблять зручнішою для автомобілістів, зведуть розв'язки і шляхопроводи. Будівництво ведуть з бетону.

Ще недавно тут було поле, а зараз – рівний насип, працює техніка – будівельники розширюють дорогу. Ці 22 кілометри – єдине вузьке місце на трасі, яка з'єднує Київ і Рівне. Щодня тут проїжджає близько шести тисяч автомобілів, кажуть в Укравтодорі.

Реклама

Щоб розвантажити об'їзну дорогу і зробити цю ділянку траси міжнародного значення – і зробити її дорогою першої категорії – витрачають велику суму.

Після реконструкції ця дорога буде мати дві проїжджі частини і чотири смуги руху, а швидкість підвищать до 110 кілометрів на годину.

Будівельні роботи ведуть китайці. Вони використовують бетон, стверджуючи, що він стійкіший до зношування.

Реклама

"Ми – досвідчені будівельники, в Китаї ми побудували багато бетонних доріг, також будували дороги в Грузії, Вірменії, країнах Середньої Азії. З Україною працюємо вперше, але запевняємо, що виконаємо роботи вчасно і головне – якісно", – пообіцяв керівник проекту Це Вейдзі.

Завершити роботи мають вже наступного літа. Крім самого дорожнього полотна також зводять інфраструктуру.

"Обладнання та будівництво шляхопроводу через залізницю, чотири розв'язки двох рівнів, будівництво двох наземних пішохідних переходів, також буде розв'язка для пропуску сільськогосподарської техніки", – розповів заступник начальника служби автомобільних доріг Житомирської області Андрій Цепелев.

Масштабне будівництво уряд Гройсмана розпочав 2017-го року. За два роки відновили більше, ніж за попереднє десятиліття – майже сім тисяч кілометрів. Зі слів Володимира Гройсмана, зараз головне завдання – об'єднати якісним покриттям усі обласні центри та побудувати мережу транспортних коридорів.

Не забувають в уряді і про районні дороги. Зараз розробляють програму їхньої реконструкції, планують використовувати цементобетон.

Реклама

"2016-го вся автодорожна галузь України була в принципі банкрутом. Ми зупинили банкрутство, відновили галузь, створили нову систему будівництва доріг і почали їх будувати. Ми будемо комбінувати технології асфальто-бетону і бетону, виходячи з тих параметрів, яких нам потрібно досягти. Ми йдемо за планом і потрібно тільки посилювати цю роботу і збільшувати фінансування. Я б хотів, щоб ми працювали з випередженням графіків", – заявив Володимир Гройсман.

Поточного року на будівництво українських доріг Кабмін виділив рекордну суму – 56 мільярдів гривень. Наступного запланували – не менше 75 мільярдів.

Нагадаємо, раніше стало відомо, скільки витратять на ремонт доріг 2020 року. Міністр інфраструктури Володимир Омелян запевнив, що фінансування є і його потрібно зберегти.