Підйом танкера в Одесі: чому операція провалилася і коли продовжать роботу

26 липня 2020, 10:29
Порвані троси полагодять або замінять на нові

/ Фото: Думська

Стала відома причина провалу провалу операції з підйому затонулого в Одесі танкера Delfi.

Судновласник пояснив, що нові металеві троси, якими замінили раніше встановлені поліпропіленові, виявилися бракованими – замість заявленого навантаження у 63 тонни вони витримали всього чотири тонни, пише "Думська".

Реклама

Незабаром троси планують відремонтувати або доставити на місце операції нові. Всі роботи продовжать з понеділка, 27 липня.

У свою чергу компанія-підрядник P&O Maritime Ukraine заявила, що операцію за нинішнім планом вирішили закінчити.

"Коли два буксири розвинули по 10% потужності, лопнули обидва сталевих троси, якими повинні були піднімати судно. Канати були надані підрядником. Їх закріпили на кормових лебідках буксирів, з'єднавши з кормовою і носовою частинами Delfi. Після цього операцію за нинішнім планом, який розробляла і реалізовувала найнята судновласником компанія Smart Marine Concept, вирішили закінчити", – йдеться в повідомленні.

Реклама

Крім того, глава Одеської ОДА Максим Куций у себе в Facebook написав, що влада хоч і сподівається на успіх операції судновласника, але вже готується до примусового підняття судна.

"Судновласник поки користується правом самостійного підняття танкера. Сподіваємося на успіх, але разом з Адміністрацією морських портів України та Міністерством інфраструктури України готуємося до примусового підняття судна, аби у найкоротші терміни прибрати танкер з міського пляжу", – написав він.

Нагадаємо, раніше повідомлялося, що ситуації навколо Delfi нададуть статус катастрофи . Це необхідно зробити для того, щоб дати можливість Адміністрації морських портів України рухатися за прискореною процедурою і не втрачати час на бюрократію.

Реклама

Як відомо, танкер затонув після шторму 22 листопада 2019 року : судно, що стояло в акваторії порту "Південний" під румунським прапором, зірвало з якоря і віднесло в бік Одеси.