У Харкові окропом залило зоомагазин, розташований в підвалі будинку. Однак відшкодовувати збитки власникам магазину не збираються.
Про це повідомляють новини "Сьогодні".
Продавець Юлія Матющенко встигла врятувати кота, шиншилу і декількох хом'яків. А ось 15 рибок і один хом'як зварилися в окропі.
Зараз воду вже відкачали, але все димить так, що залишатися всередині можна хіба кілька хвилин.
Господиня магазину Олександра Севрюкова радіє, що хоча б кількох тварин вдалося врятувати, але всі продукти і ліки на 200 000 гривень доведеться викинути.
"Багато корму було дано під реалізацію. Тобто це навіть не мої гроші, не мій корм, я за нього повинна виплатити постачальникам. Мені це ніхто не пробачить, звісно", – сказала вона.
У тепломережі відповідальність за те, що сталося, перекладають на будинковий кооператив. Мовляв, трубу прорвало на їх території. І саме в кооперативу Олександра офіційно знімала підвал. Керівник будинку компенсувати збитки не має наміру. Каже, це прописано в договорі оренди.
Юрист Роман Чумак на прохання "Сьогодні" переглянув цей договір і впевнений: власниця зоомагазину може претендувати на компенсацію. Для цього потрібно викликати відповідальних осіб, скласти акт і оцінити збиток.
"Після цього вже направлять потрібні претензії або до теплових мереж, або до цього кооперативу. Якщо вони вирішать добровільно компенсувати – тоді на цьому зупинитися, якщо ж добровільно відмовляться компенсувати, тоді вже звертатися до суду", – пояснив Чумак.
А щоб у майбутньому убезпечити свій бізнес від таких наслідків, його краще застрахувати, радить юрист. Тепер же Олександра залишилася і без бізнесу, і без грошей. Врятованих тварин поки перевезла до зоомагазину друзів.
Нагадаємо, раніше в столиці біля ТРЦ Ocean Plaza прорвало велику магістраль, гаряча вода затопила не лише вулицю, але і сам торговий центр , прилеглі ресторани і супермаркет.