Провал реформи ДАІ в Одесі: екс-співробітники нарікають на погану підготовку і пресинг керівництва

12 квітня 2016, 07:20
Нові патрульні часто потрапляють в аварії, збивають перехожих або самі виявляються безпорадними перед правопорушниками

Фото: rbc.ua

В Одесі кажуть про провал реформи ДАІ. Нові патрульні часто потрапляють в аварії, збивають перехожих або самі виявляються безпорадними перед правопорушниками. Експерти вважають: через недостатню підготовку.

Буквально минулого тижня машина патруля збила жінку, яка переходила дорогу на зелене світло, її доставили в лікарню. Ще один інцидент пов'язаний з патрульною, яка торгувала наркотиками – вона знаходиться під слідством. Троє інших співробітників структури в лютому взяли участь у масовій бійці з таксистами – двом водіям зламали носи. Два тижні тому під час спроби затримати грабіжників патрульні зробили близько 30 пострілів і жодна куля не влучила в ціль, при цьому одному з копів прострелили живіт...

Реклама

У прес-службі управління патрульної поліції нам сказали, що намагаються виправити помилки. "Це пілотний проект, тому ми стикаємося з труднощами. Але ми намагаємося зробити патруль кращим, періодично проводимо вогневу підготовку", – кажуть у відомстві. І додають, що кожен день на вулиці Одеси виходять 785 патрульних, які за весь час роботи, починаючи з 25 серпня, затримали 3916 правопорушників.

При цьому є і ті, хто залишає лави структури, нарікаючи на внутрішні проблеми. Як розповіла нам колишня патрульна Анастасія Кабишева, на чергування люди виходять під психологічним пресингом з боку начальства, яке вимагає за зміну впіймати хоча б одного п'яного за кермом.

"А через півроку служби у молодих і колись сумлінних хлопців за спиною виростають крила, і вони починають відчувати свою безкарність – розбивають скло авто, насильно витягують людей, загрожують пістолетами", – каже екс-патрульна, додаючи, що проблемою є відсутність необхідної вогневої, тактичної і юридичної підготовки.

Реклама

А інша співробітниця розформованого ДАІ на правах анонімності зазначає, що головне в роботі реформованої служби – це кадрова політика і освіта: "Хороші кадри на дорозі не валяються, їх потрібно ліпити з того, що є".