Раніше ламали машини, тепер перевищують швидкість: полтавська об'їзна до і після ремонту

5 жовтня 2020, 17:14
Будівельники дають п'ять років гарантії на оновлену дорогу

Заснути за кермом на цій трасі неможливо. Так водії жартували про полтавську об'їзну дорогу, де були величезні ями і вибоїни. Але зараз жарт, схоже, втратив актуальність. Дорогу внесли до проекту "Велике будівництво", і відремонтували.

Як це – їздити полтавською об'їзною "до" і "після", дізнавалися кореспонденти "Сьогодні".

Реклама

Зараз автотраса – рівна, зі свіжою розміткою, по дві смуги в кожному напрямку. Ще два роки тому тут була яма на ямі. В одну таку влетів полтавський водій Олег Бут. Новини "Сьогодні" докладно розповідали про цю історію.

"Їхав я тут, потрапив в яму і став на узбіччя", – розповідає журналістам "Сьогодні" водій Олег Бут.

На ремонт машини тоді, згадує автомобіліст, пішло близько 600-700 доларів. Олег подав на міську владу до суду і виграв справу. Тоді це був прецедент. Інші автомобілісти досі з жахом згадують ту дорогу.

"У мене товариш з Чернігова – далекобійник. І він знає: Полтава – це дуже погано. Коли фури їздили, то бампером зачіпали дорогу. Розмітки не було. Шиномонтаж, який розташований поруч, був постійно забитий", – розповідає один з місцевих водіїв.

Дорога через Полтаву – відома серед водіїв. Багато чиновників різних рівнів не могли вирішити – кому її ремонтувати. Адже територія нібито Полтави, але в водночас – частина траси міжнародного значення Київ-Харків-Довжанський.

Реклама

"Була домовленість з містом про фінансування обласного та міського бюджетів за принципом "50 на 50". Загальна кошторисна вартість всього проекту – 217 млн. грн. Область виконала своє фінансування в повному обсязі і надала 105 млн. на цей проект. Міська влада виділила лише 17 млн.", – говорить голова Полтавської обласної державної адміністрації Олег Синєгубов.

І роботи призупинилися. Навесні держава виділила 95 млн., і фактично профінансувала будівництво замість міста, кажуть у Полтаві. В цілому ремонт тривав два роки. Тут повністю зняли старий шар асфальту, а в деяких місцях навіть основу, тому що покриття там уже не залишилося.

Журналістам "Сьогодні" показали, що зараз тут – 90 см дорожнього покриття, два шари асфальтобетону, а під ними – ще кілька шарів основи.

Це одна з найбільш завантажених ділянок в Україні. Будівельники дають на дорогу гарантію на п'ять років.

Реклама

"На цій ділянці у нас проходить більше десяти тисяч автомобілів на добу. В середньому, наскільки я знаю, 12-17 тисяч автомобілів", – каже директор Агентства місцевих доріг Полтавської області Олексій Басан.

Тепер, після ремонту, в області з'явилися інші турботи, діляться з кореспондентами "Сьогодні" чиновники. Якщо раніше їхати по дорозі зі швидкістю більше 30 км/год було нереально, то зараз женуть і зі швидкістю 100 км/год.

"Тут уже, фактично, місто Полтава, і тут вже швидкісний режим повинен бути 50 км/год. Як ми вже бачимо, більшість водіїв, на жаль, цього швидкісного режиму не дотримується", – звертає увагу кореспондентів голова Полтавської обласної державної адміністрації Олег Синєгубов.

Раніше "Сьогодні" розповідали, які траси відремонтують в Україні в 2020 році.

Також ми писали, що в бюджеті-2020 на ремонт автотрас була закладена рекордна сума грошей.