Тисяча паль різного типу завантажено на сухопутних і морських ділянках будівництва моста через Керченську протоку. Про це повідомляє офіційний ресурс проекту most.life.
"Тисячною стала призматична паля в фундаменті опори залізниці на керченській стороні. Пальові роботи йдуть по всьому фронту будівництва моста цілодобово. Цю призматичну палю занурюють в грунт на 18 метрів, не більше. Геологічні умови на цій ділянці – на керченському березі – найбільш сприятливі для будівництва", – інформує most.life.
Всього ж належить забити 7000 паль, з них майже тисячу – призматичних паль перетином 400 на 400 мм. Залізобетонні стовпи занурюються за допомогою сваєбойних машин вертикально, по 48 штук під кожну опору. На пальовій фундаменті формується ростверк і інші елементи. На спорудження кожної опори такого типу потрібно більше 400 кубометрів бетону.
"Кримський міст зводиться одночасно на 8 ділянках. Для організації будівництва створена вся необхідна допоміжна інфраструктура: під'їзні шляхи, складські майданчики, бетонні установки, вахтові містечка з боку Керчі і Тамані", – зазначає most.life.
Нагадаємо, будівництво моста через Керченську протоку перейшло на морські ділянки акваторії протоки.