Росія заявила про початок складних робіт в будівництві Керченського моста

5 червня 2016, 11:44
У Керчі починають споруджувати судноплавний проліт

<p><span id="result_box" class="short_text" lang="uk"><span>Будівництво</span> <span>триває</span><span>.</span> <span>Фото</span><span>:</span> <span>most.life</span></span></p>

Реклама

У Керчі на технологічному майданчику завершилося спорудження стапелів, де будуть вестися роботи по збірці аркових прогонових будов судноплавної частини моста через Керченську протоку. Про це повідомляє офіційний ресурс проекту most.life.

За інформацією сайту, судноплавний проліт – найдовший і найбільш складний елемент в проекті моста.

"Для складання масштабної конструкції створена спеціальний технологічний майданчик, який згодом стане частиною основної споруди. Збірку самої арки будівельники планують почати до кінця червня", – повідомляє most.life.

Стапелі є будівельні ліси з паль, на яких планується збірка аркових прольотів. Для створення стапелів на глибину до 18 метрів вже завантажили більше 330 металевих труб різного діаметру. Поруч будуються викаточние пірси – по ним зібрані арочні прольоти "знімуть" зі стапелів для переміщення в проектне положення.

"Проліт над фарватером Керч-Єнікальського каналу забезпечить пропуск суден через вільний простір шириною 185 метрів і висотою 35 метрів. Протяжність прольоту – 227 метрів. На створення цієї частини моста, за розрахунками проектувальників, піде понад 10 тисяч тонн металу. Фактично це дві прогонових побудови – під автодорожній і залізничний мости. Вони будуть збиратися з окремих габаритних блоків металоконструкцій. У Керч такі блоки прийдуть по морю, а вже на стапелях технологічного майданчика їх послідовно зберуть воєдино: блоки проїжджої частини, арки, затягування, підвіски", – пояснює сайт.

На збірку судноплавних прольотів піде близько року. Потім повністю готові прольоти по черзі "викотять" на спеціально підготовлену плавсистему і доставлять до місця монтажу. Спочатку мостовики встановлять на опори залізничну прогонову побудову, потім – автодорожну
.

Нагадаємо, будівництво основного моста через Керченську протоку перейшло на морські ділянки акваторії протоки.