Шокуючий стан потягів Одеської залізниці: в вагонах сніг, полки теліпаються, а розетки не працюють

7 грудня 2016, 09:57
Одесити мерзнуть в потягах, а залізничники скаржаться на брак кадрів і крадіжки деталей

Вокзал. Одесити часто користуються послугами залізниці, але останнім часом шоковані якістю її послуг. Фото: mayak.org.уа

Пасажири Одеської залізниці констатують: залізничники працюють абияк. Люди скаржаться, що в вагонах панує антисанітарія, від низької температури зуб на зуб не потрапляє, а через щілини у віконних рамах на столиках і в тамбурах навертає снігові замети. "Сегодня" з'ясовувала, хто винен в жалюгідному стані потягів.

Днями одеситка Тетяна Жекова поскаржилася, що вагони потягу Костянтинівка – Одеса довели до жахливого стану. На знімках, зроблених під час поїздки, видно, що частина оснащення вагону тримається на чесному слові: полки теліпаються, а розетки не працюють. За словами жінки, в тамбурі лежав сніг, а провідники "просили не гасити в ньому сигарети". "Шкода, не можна передати запах з туалету. А ввечері нічного світла просто не було: темний вагон, ми з дітьми і п'яні, які падають", – поскаржилася Тетяна.

Реклама

ССпівробітників Одеської залізниці звільнили через холодні вагони і замети

І це не перший випадок, коли вагони валять мандрівників в шок. Нещодавно пасажири поїзда Одеса – Москва написали в книзі скарг поїзда, що температура повітря в вагонах опустилася нижче норми, а через щілини в віконних стиках до вагону потрапляв сніг. Після того, що сталося, керівництво Одеської залізниці провело внутрішнє розслідування. "Цей випадок стався через неякісне виконання своїх обов'язків співробітниками депо і цеху внутрішнього оснащення вагона", – відзвітувала про результати розслідування прес-служба Одеської залізниці. В результаті покарання понесли десять співробітників вагонного депо: частина з них отримали догани, а деяких – звільнили.

Сніг. У тамбурі утворилися справжні замети. Фото: facebook.com

Реклама

Заступник голови профспілки одеських залізничників Ігор Соловйов розповів "Сегодня", що на Одеській залізниці кадровий голод, мовляв, в пошуках кращих зарплат люди змінюють роботу. "Ми отримуємо середню по країні зарплату, близько 5500 гривень, через це співробітники не можуть оформити субсидії, а тільки за квартиру потрібно віддати 3000 грн", – пояснив Соловйов, додавши, що ускладнюють роботу і труднощі із закупівлею нових деталей.

Самі ж співробітники в поганому сервісі звинувачують не тільки зарплати, але також застарілі запчастини і злодійство. "За добу прибуває близько 50 вагонів без деталей гальмівного обладнання, – розповідає співробітниця залізниці Ірина. – Необхідно забезпечити охорону вагонів, щоб деталі не розкрадали по шляху".

ДЗВІНКИ І САЙТ

Реклама

За словами співробітників Одеської залізниці, якщо пасажир помітив неполадки або бруд у вагоні, він може звернутися до провідника або начальника потягу, а також зателефонувати на номер гарячої лінії "Укрзалізниці" – 0-800-50-31-11. Також скаргу можна залишити на офіційному сайті перевізника uz.gov.ua, перейшовши до розділу "Зворотній зв'язок".