Зіткнення маршрутки та вантажівки на Дніпропетровщині: кількість постраждалих зросла

20 серпня 2018, 16:26
Двоє постраждалих перебувають у тяжкому стані

Фото: прес-служба ДСНС

Кількість потерпілих в результаті зіткнення вантажного автомобіля і маршрутки в Дніпропетровській області зросла до 18 осіб. Про це під час прес-конференції заявила прес-секретар патрульної поліції Дніпропетровської області Людмила Копиленко.

"Сьогодні, біля 7:00 під Дніпром, поруч з с. Обухівка, сталася ДТП за участю пасажирського автобуса, що перевозив людей з с. Зоря в м Дніпро. В автобус врізалася вантажівка МАН, в результаті чого за медичною допомогою звернулися 18 осіб. Двоє з них перебувають у тяжкому стані. Всього в салоні було 30 пасажирів", – заявила вона

Правоохоронець сказала, що, за попередньою версією, причиною аварії стало те, що водій вантажівки "МАН" заснув за кермом.

"Як пояснив водій вантажівки, він їхав з Донецької області, довго перебував за кермом і через втому заснув під час руху. Як наслідок – врізався в автобус, який їхав попереду", – зазначила Копиленко.

Нагадаємо, сьогодні, 20 серпня, о 7:10 на автодорозі М-31 Дніпро – Царичанка – Кобеляки – Решетилівка, в районі смт Обухівка зіткнулися маршрутка і вантажівка. Раніше повідомлялося про 16 постраждалих в результаті аварії. 

Як розповіли в поліції, за попередніми даними, автобус рухався по правій крайній смузі, коли його "наздогнав" вантажний автомобіль. В результаті зіткнення автобус з пасажирами перекинувся на правий бік. На даний момент за фактом ДТП поліція відкрила кримінальне провадження.

Ми вже писали про те, що, тільки за перше півріччя 2018 року у ДТП в Україні загинули 1237 людей, постраждали 12,8 тис. Всього за січень-червень сталося понад 68 тис. аварій, з них з потерпілими – 9,9 тис. ДТП.

У Нацполіції підрахували, що ДТП в Україні відбуваються кожні три хвилини, а кожні 2,5 години в аварії гине людина:

 

Крім того, почастішали випадки загибелі пішоходів у ДТП . У центрі організації дорожнього руху зазначають: українськими законами передбачено кошти і правила, які теоретично врятують життя пішоходів – але вони не дотримуються. Наприклад, через інтенсивний рух розмітка зникає швидше, ніж її встигають відновити.