Вчений з РФ передрік, що Керченський міст скоро "попливе"

15 лютого 2018, 00:26
Він підкреслює, що мости такого роду можна будувати тільки на скельних породах

Фото: facebook.com/pg/Krymsky.bridge

Будівельники Керченського моста не змогли зістикувати металеві прольоти автомобільного шляхопроводу в море на ділянці "насип – фарватер" в районі Керченського півострова через нерівномірне осідання основних опор.

Про це заявив кандидат геолого-мінералогічних наук, старший науковий співробітник Інституту водних проблем Російської академії наук Юрій Медовар, пише InfoResist.

Реклама

"Уже сказали, що там будувати його взагалі не можна. Ось на самому початку, коли вони спорудили центральну арку, яка вагою 10 000 тонн, просадка пішла нерівномірно. Осідання повинне бути, тому що це такі грунти, глина, обов'язково йде просадка. Природно, під навантаженням. А то, що надмірно плавуча глина, нерівномірно. Якби було навіть рівномірно, було б нормально. Але там, по-моєму, вона пішла з самого початку в радіусі півметра. Тепер, звичайно, не стикуються ці речі. Ось так все і буде йти", – сказав він.

За словами Медовара, продовжувати будівництво не можна через неправильну підставу.

"Але вони чомусь вперлися. Заради Путіна роблять всю цю справу далі. Будемо дивитися. Розумієте, цей міст ще не закінчений, по ньому ще ніхто не їздив, і вже нерівномірне осідання. А коли поїдуть всілякі паровози з шістдесятитоннними цистернами, там ще буде 10 000 тонн, і відповідно все це спливе далі", – пояснив експерт.

Реклама

ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ

Він підкреслює, що мости такого роду можна будувати тільки на скельних породах.

"Це арочний міст. А що в СНІП було написано? Арковий міст можна будувати тільки на скельних породах. Граніт і т.д., який тримає і не просаджується. А на глині будувати не можна. І ще досить цікава інформація, що туди ставлять якісь датчики, які зможуть захистити міст від дев'ятибального землетрусу. Я взагалі "випала", тому що землетрус буде відбуватися не на поверхні моря, а внизу. І незрозуміло, як піде плита, поперечна хвиля, поздовжня хвиля. а можете собі уявити 9-бальний шторм в Керченській протоці? Від моста що нічого не залишиться відразу і ніякі датчики не врятують", – додав Медовар.

Реклама

Раніше повідомлялося, що під час будівництва Керченського мосту не вдалося зістикувати в море металеві прольоти на одній з ділянок автомобільного шляхопроводу.Розбіжність вийшла біля 2 метрів у довжину і біля одного метра у висоту. Цей недолік видно на фото, опублікованих в мережі.

Нагадаємо, раніше ми писали, що в включеному Росією Криму для будівництва Керченського мосту, а також для потреб населення використовують токсичний пісок, кількість миш'яку в якому перевищує гранично допустиму концентрацію в 500 разів. Все це потрапляє в море, чим загрожує екології і самим людям.

Також повідомлялося, що на одній з дільниць автодорожньої частини Кримського моста окупаційна влада виконала облаштування проїжджої частини.

Як відомо, рух автомобілів по Кримському мосту планують відкрити в грудні 2018 року, поїздів – в грудні 2019 року.

Посол США в Україні Марі Йованович зазначає, що будівництво моста через Керченську протоку Російською Федерацією заважає здійсненню транспортного сполучення Україниз міжнародними ринками.