На Черкащині аварійна дорога десятиліттями "вбиває" людей

12 серпня 2019, 15:32
Останньою жертвою ділянки став 30-річний мотоцикліст

У Черкаській області байкери готуються до протесту через аварійну дорогу, яка десятиліттями калічить і вбиває людей в ДТП. Остання аварія забрала життя 30-річного мотоцикліста. Чому нікому немає діла до "смертельної ділянки" – дізнавалися журналісти "Сьогодні".

Ця ділянка Смілянського шосе вкрита глибокими ямами. Саме через них тут так часто трапляються аварії. Адже влетівши колесом у таку вибоїну, можна легко втратити керування. Особливо небезпечна ця ділянка дороги для мотолюбителів, розповідають байкери – напередодні тут загинув їх товариш.

Аварії тут стаються кожні два місяці, підтверджують у поліції. Але запобігти їм не можуть, бо ділянка нікому не належить. Якби був власник – змусили б відремонтувати.

"Складається протокол на відповідального, вручається припис на ліквідацію цієї ям. Перша ДТП, яка сталася, ми б написали постанову, припис. Він би відремонтував і далі б проблем по цій ділянці не було", – розповів "Сьогодні" інспектор відділу безпеки дорожнього руху Управління патрульної поліції в Черкаській області Руслан Палієнко.

Дорожники аварійну ділянки ремонтувати не мають права. Кажуть – на балансі такої у них немає.

"Щоб передати нам цю дорогу, повинен бути балансоутримувач цієї дороги, який і ініціює передачу. Служба ж, відповідно до закону, не може сама ініціювати передачу чогось у свою власність", – розповів представник Служби автомобільних доріг у Черкаській області Юрій Дубрава.

Відзначимо, що раніше цей відрізок шляху, майже півтора кілометра завдовжки, належав Черкаському міськкомунгоспу. Але підприємство ліквідували менше 20 років тому. Новий господар досі не з'явився. Міські чиновники від аварійної ділянки відхрещуються.

"Межа міста проходить відразу за закінченням земельної ділянки аеропорту Черкаського. Все далі – це земля чи Черкаського району чи сільської ради, чи об'єднаної територіальної громади. Ну, однозначно – не міста Черкаси", – повідомив начальник управління вуличної інфраструктури департаменту житлово-комунального комплексу Черкаської міськради Сергій Отрешко.

Але поки чиновники кивають один на одного, байкери готуються діяти рішуче. Якщо безгоспній дорозі за місяць не знайдуть власника і не змусять його залатати ями, пікетуватимуть адмінбудівлі.

Раніше новини "Сьогодні" повідомляли, що Кабмін схвалив масштабну програму розвитку доріг місцевого значення. Зокрема, планується використання технології цементобетонного покриття, яке виробляється в Україні, вже з наступного будівельного сезону.

Українці і турки вже будують першу цементно-бетонну трасу в Україні. Детальніше дивіться в нашому сюжеті: