У дніпропетровському аеропорту пасажирів зняли з літака через задимлення

1 грудня 2014, 18:07
На борту перебувало 64 пасажири і чотири члени екіпажу

Міжнародний рейс з Дніпропетровська до Відня не зміг вилетіти вчасно. Фото: twitter

У суботу в аеропорту Дніпропетровська через задимлення салону літака Fokker 70 був скасований рейс №676 авіакомпанії Austrian Airlines, який готувався до вильоту до Відня. 64 пасажири і чотири члени екіпажу пасажирів були евакуйовані.

"У момент задимлення літак був на землі, – йдеться в офіційній заяві Austrian Airlines. – На борту перебувало 64 пасажири і чотири члени екіпажу. Оскільки питання безпеки дуже важливі для компанії, відразу були вжиті заходи з евакуації. Борт буде ретельно перевірений технічною службою авіакомпанії для того, щоб виявити, де саме сталося загоряння".

Реклама

Борт №676 спершу 3 години чекав на злітній смузі, коли припиниться снігопад. А потім перед зльотом в салоні з'явився дим. Як розповіла "Сегодня" пасажирка рейсу Наталія Осташко, перед вильотом в салоні як і зазвичай вимкнули світло, тому було складно визначити, звідки пішов дим. У салоні почалася метушня, але паніки не було, тому що пасажири розуміли, що вони ще на землі, і можна швидко залишити салон. "Було відчуття нереальності того, що відбувається, – говорить Осташко. – Уже було досить темно, падав сніг і ми спускалися по надувному трапу".

Ніхто з пасажирів серйозно не постраждав. Коли в салоні літака з'явився дим, пасажирів почали спускати по аварійних трапів і знімати з крила літака. "Маленький Fokker був заповнений, на борту були і діти. Але служби аеропорту спрацювали оперативно. Тільки одна жінка підвернула ногу і звернулася до лікаря", – розповіла "Сегодня" Осташко.

Після евакуації з салону пасажирам довелося деякий час провести на морозі, чекаючи на льотному полі. "До нас з будівлі аеропорту одразу прибула лікар. Потім всім пасажирам виписали ваучери на 100 грн, щоб люди змогли перекусити", – розповідає жінка.

Реклама

Пасажирка рейсу 676 Наталія Осташко поверталася додому в Дюссельдорф. Жінка заздалегідь купила квиток, щоб мати в запасі час і встигнути зібратися на роботу. "Прилетіти хотіла саме в суботу, щоб у неділю привести себе в порядок перед роботою, – розповів очевидець подій. – У результаті додому в потрапила в неділю в 22 ночі – у Відні була пересадка. А на роботу потрібно було в понеділок на 8 ранку".

Через перенесення рейсу на неділю пасажирам довелося ночувати в Дніпропетровську. Для іногородніх пасажирів авіакомпанія надала готель. За словами менеджера з організації авіаперевезень компанії Austrian Airlines в Дніпропетровську Тетяни Сахань, компанія в таких випадках керується європейськими нормами надання послуг, а саме: розміщення іногородніх пасажирів в готелях з сніданком, виписка ваучерів на їжу, поки люди чекають розселення і перебронювання квитків. У неділю компанія прислала літак більшої місткості, і всі пасажири вилетіли до Відня о 14:45.

Подібні ситуації – рідкість для Дніпропетровська. Як розповів нам колишній авіадіспечер, найчастіше їх причина – недостатньо ретельна перевірка машини перед зльотом. "Дивно, що таке сталося з бортом міжнародної компанії, – говорить наш співрозмовник. – Європейські компанії зазвичай добре стежать за безпекою польотів". Остання аварія в аеропорту сталася влітку – впав літак Су-25.