У Дніпропетровській області запроваджують систему, яка не дозволить заробляти на тендерах

7 серпня 2015, 16:08
Валентин Резниченко має намір забезпечити ефективне витрачання бюджетних коштів

Валентин Резніченко. фото job-sbu.org

Дніпропетровськ на запрошення голови Дніпропетровської обласної державної адміністрації Валентина Резніченко відвідала координатор проекту системи електронних державних закупівель Prozorro Христина Гуцалова. Вона особисто представила Prozorro та ознайомила головних розпорядників коштів облдержадміністрації з новою технологією проведення торгів.

"Дніпропетровська область однією з перших приєднується до широкого впровадження системи електронних закупівель Prozorro, покликаної забезпечити ефективне витрачання бюджетних коштів, прозорість цінових пропозицій та гарантувати чесні умови конкурсу. Впровадження в Дніпропетровській області системи Prozorro не дозволить корупціонерам заробляти на тендерах. Ми прагнемо впровадити її якомога швидше, щоб ввести в реальну практику дійсно відкриті публічні торги. Виграє держава, виграють люди. Не залишимо шансів корупціонерам заробляти на цьому", – зазначив глава регіону Валентин Резніченко.

Реклама

За словами Христини Гуцалова, сьогодні є багато перешкод для швидкого впровадження Prozorro, зокрема, певні протиріччя в законодавстві та перешкоджання з боку тих, хто втрачає свої особисті заробітки на закупівлях.

"Мені приємно, що в Дніпропетровській області є воля і міцне бажання керівництва змінити ситуацію на краще, тим більше, що це була особиста ініціатива команди Валентина Резніченко. Ми домовилися про подальшу тісну співпрацю та координацію дій", – підкреслила вона.

У приміщенні ОДА сьогодні випробовували нову систему – проводили тестові закупівлі. Учасниками тренінгу стали всі головні розпорядники коштів – 24 управління облдержадміністрації та кілька комунальних підприємств.

Реклама

Такі навчання дозволяють швидше ознайомитися з можливостями Prozorro, вивчити особливості проведення електронних закупівель, удосконалити процедуру їх підготовки та проведення.