У Харкові вибрали дві стильні сім'ї та показали, як не треба одягатися

23 березня 2015, 17:55
Місто перетворилося на столицю моди

<p>Фото: Аліна Шульга і DFD</p>

Реклама

У минулі вихідні Харків перетворився на столицю моди. Завдяки традиційним Dafi Fashion Days харків'яни дізналися про тренди весняно-літнього сезону, побачили авторські вбрання і колекції світових брендів, а також вибрали саму стильну сім'ю.

Знайомство з модними образами почалося з незвичайного показу: дефіле моделей змінювали театральні постановки. За задумом, актори в жартівливій формі показували глядачам, як не потрібно одягатися, а моделі, навпаки, виходили в модних "луках", що підходять для тієї чи іншої життєвої ситуації. Але все ж головною подією Dafi Fashion Days став конкурс "Модна сім'я", у фіналі якого чотири сім'ї, які набрали максимум голосів від інтернет-користувачів, співали, танцювали і навіть грали на подіумі у футбол, намагаючись здобути перемогу і виграти 10 000 грн на шопінг. Але так як журі підкорили відразу дві сім'ї, сертифікат розділили між Лермонтовими і Дудченками.

Вже після перемоги щасливі батьки Олександр та Юлія Лєрмонтови зізналися "Сегодня": брали участь у конкурсі, щоб виконати мрію дітей – виступити на сцені разом з батьками. Глава сімейства з 8-річним Данею виконали пісню Джона Леннона Imagine, а 5-річна Єва з мамою були на підтанцьовці. Дітвора вже мріє про те, як витратить виграш на ляльку, сорочку і кеди.

Реклама

А ось друга переможниця – Галина Дудченко, яка одна виховує 3-річного Ваню, – хотіла показати, що навіть будучи в декреті важливо добре виглядати. Щаслива Галина обіцяє, що обов'язково купить синові велику машинку, заради якої той і погодився брати участь у конкурсі.

Другий день модних показів стартував з нарядів для маленьких порід собак. Йоркширські тер'єри, мопси і чихуахуа хизувалися по подіуму разом зі своїми господарями і позували для камер, немов моделі. Після цього на сцені юні моделі продемонстрували дитячу колекцію від молодого харківського дизайнера Анастасії Мальцевої. І лише потім організатори перейшли до показів дорослої одягу від різних торгових марок.

За словами дизайнерів, у новому сезоні не варто орієнтуватися лише на тренди, краще підібрати індивідуальний стиль.

Реклама

"Зараз модно абсолютно все, але скромність переважатиме над вульгарністю", – впевнена дизайнер Анастасія Мальцева. Дівчина радить не гнатися за модою, а мати кілька образів, які можна буде міняти. А ось аналітик моди Елен Броше радить розрахувати одяг у відсотках.

"Потрібно розподілити свій гардероб в процентному співвідношенні до стилю вашого життя. Якщо 50% часу проводите на роботі, половина одягу повинна відповідати робочому стилю. Якщо ж, наприклад, 80% часу присвячуєте туризму та активного відпочинку, спортивного одягу має бути стільки ж", – вважає Елен Броше.

Аналітик моди впевнена, що мода завжди реагує на події в світі, так що бойові дії на Сході України не могли не накласти свій відбиток. Тому в новому сезоні будуть як ніколи популярні військова тема, колір хакі і так званий "стиль біженки", який, за словами Броше, характеризується скуйовдженим волоссям і одягом зі злегка порваними елементами. Що ж стосується української символіки, зокрема – тризубів, які останнім часом стали настільки популярні в одязі, дизайнер Анастасія Мальцева таку масовість не вітає, хоча визнає: в чому саме завдяки подіям на Донбасі українські дизайнери прославилися в світі моди.