У багатоповерхівці Кривого Рогу люди страждають від нестерпного смороду

2 липня 2018, 13:54
Причиною нестерпного смороду опинилися діряві труби каналізації

Скріншот

Мешканці однієї з багатоповерхівок Кривого Рогу страждають від нестерпного смороду через діряві труби, а комунальники відхрещуються заявами про те, що зробили капітальний ремонт.

"Ось зараз вода спускається, але видно, що вона є, сантиметрів п'ять, далі дійти неможливо, тому що далі вже йде порив, може і 20 см бути, і 30", – розповів Валентин Стельмах, один з мешканців будинку.

Валентин заселився сюди ще півроку тому, і відразу ж почав боротьбу з комунальниками.

Реклама

"Писав, в першу чергу, на Урядовий портал, виконком відзвітував, що житлосервіс на даний момент, на 24 квітня, вони нам замінили повністю труби, на даний момент нічого не замінено", – заявив він.

Нестерпний сморід стоїть на всіх поверхах будівлі, в будинку проживають переважно пенсіонери. Вони кажуть, що терплять проблеми з каналізацією вже багато років.

"Уже у нас крик душі, упродовж понад п'яти років ми задихаємося в будинку від цього свавілля. Житлосервіс направляє в Міськводоканал, Міськводоканал – сюди, до міськвиконкому писали, в усі інстанції, але ніхто нічого", – пояснила Валентина Яковлєва.

Оплату за ремонт розподіляють серед мешканців рівномірно. При цьому в міськводоканалі в усьому звинувачують самих мешканців, стверджуючи, що ті кидають сміття в каналізацію, але відповідати все одно повинна компанія, яка обслуговує будинок.

"Вода не повинна скупчуватися в підвалі, бо, якщо управитель буде виконувати свої зобов'язання з утримання будинку, вода не буде повертатися, затримуватися, тому що це негерметичність стиків і відкрита ревізія", – пояснила Анна Романчук, прес-секретар КП "Кривбасводоканал".

Звинувачують жителів і представники "Житлосервісу", але пообіцяли все-таки замінити труби і навіть знайшли для цього гроші.

Реклама

"Випуски нами прочищені, але для того, щоб усунути повністю затікання, необхідно провести заміну трубопроводу, трубопровід замовлений і сьогодні-завтра роботи будуть виконані", – пообіцяла Людмила Цопа, директор "Житлосервіс-Кривий Ріг".

Тим часом, мешканці цим обіцянкам вже не вірять і кажуть, що, якщо їхні проблеми не вирішать і цього разу – здійснять радикальних заходів.

Нагадаємо, раніше в Україні був ухвалений новий закон про послуги ЖКГ, який набрав чинності з 10 червня.

У початковій редакції закон передбачав перехід на 100-відсотковий облік споживання теплової енергії та водопостачання. Це повинно було дозволити українцям платити тільки за ті обсяги комунальних послуг, які споживаються. "Встановлення лічильників дозволить українцям самостійно контролювати обсяги споживання води і тепла, а отже, контролювати витрати на комунальні послуги", – також зазначав прем'єр-міністр Володимир Гройсман.