В Одесі вирішили долю Французького бульвару – він стане ширше

14 березня 2016, 16:19
В Одесі готуються обговорювати з громадськістю коректний план реконструкції колишнього дачного Малого Фонтану

<p>Фото: skygroup.od.ua, dndztur.at.ua і odessa-life.od.ua</p>

Реклама

В Одесі збираються розширити Французький бульвар. Про це повідомив вчора, 14 березня, під час апаратної наради мер міста Геннадій Труханов. За словами глави муніципалітету, це питання потрібно було вирішувати ще вчора.

"Величезна кількість житла будується або вже здано в районі Гагарінського плато, Генуезької та Французького бульвару. Що буде, коли в усі ці будинки заселяться люди, якщо дорога перевантажена", – зазначив Труханов і додав, що крім тісноти, проблему представляє його неблагоустройство і відсутність зливової каналізації. "Сегодня" запитала у громадських, чи можливе розширення улюбленого одеситами бульвару без втрати його автентичності.

На думку представника Генпротеста Юрія Нікітіна жоден з варіантів реконструкції бульвару коректним не буде.

Реклама

"У цьому випадку про його автентичності та історико-архітектурної цінності можна буде забути. Це втрата назавжди", – каже Нікітін і додає, що транспортну проблему розширення дорожнього полотна не вирішить.

"Навіть навпаки, транспорту стане ще більше, як стало на Ланжероні і на Генуезькій. Розуміють одесити чи ні, але це справжня трагедія", – додає громадський працівник.

На його думку, проблема водовідведення та каналізації, яка також є приводом для реконструкції вельми дуже спірна, адже в місті є безліч місць каналізацією і водопроводом в гіршому стані. "Єдиний коректний спосіб вирішити проблему бульвару – встановити заборону на висотне житлове будівництво і частково демонтувати недобудований. Цього вимагає історико-архітектурний опорний план – частина Генерального плану", – зазначив Нікітін.

Реклама

Громадський працівник Сергій Сарафанюк зазначає, що на даний момент залишилися лише ділянки історичного Французкого бульвару, та ще автентична бруківка, в разі ж розширення не залишиться нічого.

"Через кілька років число жителів бульвару і прилеглих новобудов збільшиться на десять тисяч чоловік. З огляду на забезпеченість автотранспортом, ми розуміємо, що проблему транспортного колапсу реконструкція не вирішить. Є приклад проспекту Шевченка, який часто стоїть в пробках і де частина широкого дорожнього покриття займають припарковані автомобілі. Таким же стане і бульвар", – каже громадський працівник.

За його словами, вирішити проблему транспортної завантаженості не вийде ще й тому, що він впирається в море, тому тут неможлива ефективна транспортна розв'язка.

Як ми повідомляли раніше, громадські працівники з лопатами в руках частково відновили на Французькому бульварі внутрішній радий зрізаних раніше дерев. Незважаючи на активність і підтримку місцевих жителів, в позитивні зміни громадськість не вірить. Головний архітектор прийнятого в цьому році Генплану Тетяна Несвіт розповіла нам, що згідно з планом бульвар – загальноміська магістраль.