В Одесі оберуть кращих перевізників і приберуть рекламу з маршруток

26 лютого 2016, 08:41
Скарги на водіїв-грубіянів в місті надходять повсюдно

Маршрутки зобов'яжуть оснастити навігаторами, оновитися за свій рахунок і зняти образливі наклейки

В Одесі в березні проведуть тендер на обслуговування 35 міських маршрутів. Влада зобов'яже перевізників за свій рахунок відновити транспорт і оснастити його GPS-навігаторами. "Сегодня" дізналася, чи вийде поліпшити якість обслуговування пасажирів до початку туристичного сезону.

Скарги на водіїв-грубіянів в місті надходять повсюдно. Так, в кінці січня кричущий випадок стався на маршруті №232. Водій не обмежився словесними образами, а зупинив маршрутку, вийшов з неї і, не дивлячись на спроби людей зупинити його, побив двох пасажирів. "Його стан був неадекватний, а через тиждень бачив того ж водія за кермом", – розповів "Сегодня" один з очевидців події. Аварії за участю маршрутних автобусів останнім часом теж почастішали, адже під час руху багато шофери і по телефону без гарнітури спілкуються, і здачу пасажирам передають.

Реклама

Як повідомив директор міського Департаменту транспорту Олександр Ілько, в Одесі проведуть конкурсний відбір компаній-перевізників, термін дії контрактів з якими закінчиться в травні-червні 2016 року. Чиновник розповів, що головними умовами для перемоги стане оновлення матеріально-технічної бази і установка навігаторів. Передбачається, що вони допоможуть виявляти порушників на дорозі, а також коригувати рух маршруток.

"Завдяки єдиній диспетчерській системі ми зможемо побачити навантаження на дорогах, дотримання швидкісного режиму, а в подальшому вийдемо на створення єдиної електронної карти транспортної мережі міста", – поділився чиновник.

Також водіям маршруток заборонять клеїти в салоні наклейки, які можуть ображати честь і гідність пасажирів, наприклад: "Місце для удару головою", "Здачу не просити", "Ляснеш дверима – станеш пільговиком", і розміщувати рекламу. Позитивний результат, згідно з обіцянками влади, городяни зможуть побачити тільки в кінці літа 2016 року.

Реклама

Також в департаменті пообіцяли стежити за моральним обличчям водіїв і розповіли, що в минулому році за підсумками півсотні перевірок 25 осіб звільнили, а 300 – відсторонили від роботи на маршрутах через порушення правил руху, відмови від перевезень пільговиків і недотримання правил перевезень пасажирів.

Перевізники до змін поставилися по-різному. У ПАТ "Північтранс", яке обслуговує більшу частину міських маршрутів, повідомили, що особливих труднощів у реалізації вимог міської влади не бачать, і підтримують ініціативу. А більш дрібні компанії, які обслуговують лише кілька маршрутів, налаштовані песимістично і не планують займатися модернізацією транспорту.

СКАРЖАТЬСЯ В ЄДИНИЙ ЦЕНТР

Реклама

Згідно зі скаргами одеситів, що надходять до Єдиного центру звернення громадян, люди також незадоволені нерациональностью маршрутів, порушенням ПДР. Скаржаться і на відмови перевозити пільговиків – тиждень тому водій маршрутки №9 не відчинив двері перед інвалідами на зупинці. А жителі селища Шевченко-3 просять прокласти маршрут від селища до залізничного вокзалу через Лузанівку. Також пропонують відновити муніципальний автотранспорт, що дозволить знизити вартість проїзду.