В Одеському порту почали реконструкцію одного з найстаріших причалів

17 березня 2018, 20:28
Після реконструкції причал зможе приймати судна дедвейтом до 70 тис. тонн, що забезпечить річний обсяг перевалки вантажів до 2 млн. тонн

<p>Фото: dumskaya.net</p>

Реклама

Реконструкція причалу №7 почалася в Одеському морському порту. Як повідомили в прес-службі підприємства, на об'єкт завезли 90% металевих труб великого діаметру, з яких виготовляють палі кордону пускових комплексів №1 та №2. Більше половини паль комплексу №1 вже забиті.

"Причал №7 в Карантинній гавані традиційно входить в число найбільш затребуваних для клієнтури, – розповів начальник адміністрації порту Ігор Ткачук. – За рівнем завантаженості в 2017 році спорудження займає десяте місце серед всіх причалів Одеського порту. Тому цілком виправданим виглядає обраний варіант реконструкції без виведення об'єкта з експлуатації з розподілом процесу на пускові комплекси. У той же час економічні міркування диктують нам необхідність реалізувати проект строго в відведені терміни, не допускати довгого будівництва . У лютому в зв'язку з несприятливими погодними умовами була затримка в проведенні робіт. Але на сьогоднішній день підрядник вийшов на запланований графік. Щодня на об'єкті задіяно десятки фахівців і необхідну кількість спеціальної техніки. Сподіваємося, що досягнутий темп вдасться витримати і надалі, звичайно з дотриманням якості. За цим стежать наші інженери".

Проектна документація реконструкції причалу була затверджена розпорядженням Кабінету міністрів України в кінці вересня минулого року.

Проект передбачає будівництво нової причальної стінки шляхом виносу в акваторію лінії кордону. Після реконструкції довжина причалу буде збільшена з 358 до 386 метрів, глибина дна біля кордону – з 11,5 до 13,5 метрів, інтенсивність навантажень – з 10 до 20 т / м2 складської території. Після реконструкції причал зможе приймати судна дедвейтом до 70 тис. тонн, що забезпечить річний обсяг перевалки вантажів до 2 млн. тонн.

Для здійснення проекту Адміністрація морських портів України провела тендер в електронній системі ProZorro, переможцем якого стала компанія ТОВ "Ремонтно-будівельний трест ЧМП" з кращою ціновою пропозицією 787,6 млн. грн. Загальний термін виконання робіт складає 2 роки і 3 місяці
.

Причал №7 Одеського морського порту розташований на Бакалійній набережній Карантинної гавані і відноситься до найстаріших гідротехнічних споруд порту. Останній раз причал реконструювали в 1965 році. У 1970-80 рр. на його базі був створений спеціалізований комплекс з приймання імпортного зерна, оснащений чотирма найсучаснішими на той час зерноперевантажувач "Бюллер Міаг" і додатковими залізничними коліями для безперервної (циклічної) подачі рухомого складу. Після здобуття Україною незалежності на причалі здійснювалася перевалка експортного зерна, металопродукції і генеральних вантажів. З 1994 року гідротехнічна споруда, яка входить до складу виробничо-перевантажувального комплексу № 2, знаходиться в оренді у стивідорної компанії ТОВ "Металзюкрейн Корп.".

В середині 2000- х на базі причалу № 7 більше року функціонував контейнерний міні – термінал . Нормативний термін експлуатації причал вичерпав ще в 2013 році. На той час ступінь фізичного і морального зносу споруди вимагав прийняття кардинальних рішень .

Реклама

Раніше повідомлялося, що для українських морпіехів будують нову військову частину в Одеській області.

Нагадаємо, в Одеській області будівельний аферист обманув сотні людей на мільйони гривень.