В Одеському порту відновлюють хвилеріз, що потонув, який коштував державі майже 600 млн гривень

15 травня 2018, 07:13
У квітні 2014 року 180-метрова частина хвилерізу потонула

Фото: dumskaya.net

В Одеській затоці почалося відновлення знаменитого хвилеріза вартістю більше півмільярда, який затонув у квітні 2014 року. Про це повідомили в Адміністрації морпортів.

Відзначається, що споруду, покликана захищати від ударів стихії контейнерний термінал, доробляє той же підрядник, який його будував – маріупольська фірма "Маст-буд". У лютому минулого року Господарський суд Донецької області задовольнив позов АМПУ і зобов'язав будівельників закінчити об'єкт. Ті ще раніше визнали позовні вимоги, тому рішення відразу вступило в силу. Іншими словами, компанія все зробить за свій рахунок.

Реклама

Фото: dumskaya.net

Нагадаємо, термінал з 2010 року зводився спільними зусиллями Одеського морського торгового порту і компанії "ГПК-Україна". Об'єкт повинен був складатися з декількох об'єктів, серед яких – хвилеріз довжиною 900 метрів. Всього на об'єкті освоїли 571 мільйон 640 тисяч гривень.

Реклама

26 квітня 2014 року 180-метрова частина хвилерізу потонула – в результаті розмиву грунту масивні залізобетонні конструкції опустилися нижче поверхні води.

Нагадаємо, в Одеський порт зайшов останній контейнеровоз Maersk.

Також ми писали, що велику кількість дорожньо-будівельної техніки доставив до Одеси китайський суховантаж FU RONG SONG, який належить відомому морському перевізнику Cosco Shipping. 180-метрове судно пришвартувалося до причалу №1к Карантинного молу.

Реклама

Раніше в Одеський порт вперше зайшов гігантський контейнеровоз з Німеччини.